Показано матеріалів: 901-910
УРОК 24 Тема. Ти — пасажир Мета: розширити уявлення учнів про те, хто такі пасажири; вчити правил користування громадським транспортом; ознайомити дітей із дорожньою розміткою й дорожніми знаками, що позначають місце зупинки пасажирського транспорту; виховувати культуру поведінки. |
УРОК23 Тема. Залізничний переїзд. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Залізничний переїзд», «Одноколійна дорога» тощо. Встановлення зв’язку між ДТП і порушеннями правил дорожнього руху Мета: ознайомити учнів з правилами безпечного переходу залізничного переїзду; вчити наводити приклади наслідків порушення правил пішоходів, читати дорожні знаки, дотримуватися правил поведінки біля залізничної колії; виховувати дисциплінованість, обережність. |
УРОК 22 Тема. Дорога за несприятливих умов. Ознайомлення з дорожніми знаками. Практична робота: «читання» учнями дорожніх знаків «Рух пішоходів заборонено», «Слизька дорога» Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу за несприятливих умов, читати дорожні знаки; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність, обережність. |
УРОК 21 Тема. Дорога з обмеженою оглядовістю. Практична робота: виявлення місць з обмеженою оглядовістю на дорогах, прилеглих до школи. Вчимося безпечно переходити дорогу Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити переходити дорогу з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність. |
Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі
УРОК20 Тема. Безпека в школі. Правила поведінки в школі. Практична робота: моделювання ситуацій поведінки в школі Мета: вчити учнів аргументувати необхідність безпечної поведінки в школі для збереження життя й здоров’я, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом; спонукати школярів до виконання правил безпечної поведінки в школі; виховувати відповідальність за свої вчинки. |
УРОК 19 Тема. Пожежо небезпечні предмети. Вибухонебезпечні предмети. Практична робота: ситуаційна гра «Дії під час пожежі». Практична робота: рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104» Мета: розповісти дітям про небезпечні речовини та предмети, які створюють небезпеку для здоров’я і життя; вчити порядку дій повідомлення відповідним службам (101, 102, 103, 104) про небезпечні ситуації; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки; виховувати самостійність, відповідальність. |
УРОК 18 Тема. Небезпека від вогню. Що таке евакуація Мета: розширити уявлення учнів про причини виникнення пожежі; вчити передбачати наслідки своїх дій; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки, евакуації з приміщення; виховувати відповідальність. |
УРОК 17 Тема. Практична робота: проект «Ми бережемо електроенергію!» Мета: ознайомити школярів із заходами щодо енергозбереження, дати корисні поради; формувати у дітей світогляд дбайливого господаря своєї країни; розвивати зацікавленість учнів до проведення заходів енергозбереження; виховувати відповідальність. |
УРОК 16 Тема. Безпечна електрика Мета: розширити уявлення учнів про електричні прилади й електричний струм; спонукати учнів до виконання правил безпечного користування електроприладами; виховувати обережність, формувати вміння чинити розсудливо. |
УРОК 15 Тема. Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного світла Мета: розширити уявлення учнів про безпеку і небезпеку; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома під час відсутності батьків; вчити орієнтуватися у темряві; виховувати сміливість, самостійність. |