Показано матеріалів: 891-900
УРОК35 Тема. Творчість і здоров’я. Народні традиції здорового способу життя Мета: дати учням уявлення про мистецтво як складову частину загальнолюдської культури, його важливість для здоров’я людини; поглибити знання учнів про традиційні свята українців, звичаї, обряди, народні ігри та забави; вчити дітей цінувати та розуміти прекрасне, вести здоровий спосіб життя. |
УРОК 34 Тема. Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички. Правда і кривда Мета: поглибити уявлення дітей про корисні й шкідливі звички, про правду і кривду; вчити розпізнавати власні корисні й шкідливі звички, позбавлятися шкідливих звичок, набувати корисних; виховувати чесність. |
УРОК 33 Тема. Спілкування в родині, з однокласниками, друзями Мета: поглибити уявлення дітей про ввічливу людину; вчити розпізнавати різні вияви поведінки близьких, однокласників, друзів; сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування та його важливості в їх житті; вдосконалювати навички культури спілкування; спонукати школярів до виконання правил спілкування з рідними, однокласниками, друзями. |
УРОК 32 Тема. Увага й пам’ять. Практична робота: тренування уваги й пам’яті Мета: дати учням уявлення про пам’ять, увагу та їх зв’язок зі здоров’ям та навчанням; довести необхідність розвитку пам’яті й уваги; розучити вправи для тренування уваги й пам’яті; виховувати допитливість, ініціативність. |
УРОК 31 Тема. Надання першої допомоги при укусах комах, порізах, кровотечі з носа, потраплянні смітинки в око Мета: поглибити знання учнів про надання першої допомоги при укусах комах, порізах, кровотечі з носа, потраплянні смітинки в око; вчити користуватися ліками домашньої аптечки (нашатирним спиртом, йодом, перекисом водню, лейкопластирем, бинтом); виховувати самостійність. |
УРОК 30 Тема. Не дикі, але небезпечні. Практична робота: моделювання ситуації «Зустріч з незнайомою твариною» Мета: розглянути можливі небезпеки від свійських тварин; ознайомити учнів із правилами поводження зі свійськими тваринами; виховувати обачливість, турботливе ставлення до тварин. |
УРОК 29 Тема. Безпечний відпочинок Мета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки під час відпочинку; вчити уникати небезпек, бути обережними; виховувати відповідальність за власне життя, здоров’я. |
УРОК 27-28 Тема. Природні лиха: гроза, буря, землетрус, повінь Мета: дати уявлення учням про природні стихійні лиха; ознайомити з правилами безпечної поведінки під час грізних явищ природи; виховувати дисціплінованість, відповідальність. |
УРОК 26 Тема. Небезпечні місця для розваг. Незнайомі люди. Тематичне оцінювання Мета: формувати в учнів вміння обирати безпечні місця для відпочинку та гри, де ніщо не загрожує життю і здоров’ю; допомогти дітям засвоїти правила безпечної поведінки з незнайомими людьми; виховувати обережність, обачливість. |
УРОК25 Тема. Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії Мета: розширити уявлення учнів про метро як підземний транспорт; вчити правил користування метро; ознайомити дітей із правилами дорожнього руху, яких треба дотримуватися під час екскурсії; виховувати культуру поведінки. |