💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 881-890
Сторінки: «« 1 2 ... 87 88 89 90 91 ... 105 106 »»

УРОК 10

Тема. Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони

Мета: сформувати елементарні поняття гірські породи, корисні копалини (горючі, рудні, нерудні); виробити уявлення про значення гірських порід у природі і цінність для людей, про участь учнів у збереженні й охороні корисних копалин; уміння розрізняти тверді, рідкі й газоподібні гірські породи, окремі горючі, рудні й нерудні корисні копалини; формувати вміння підводити окремий предмет під поняття; виховувати естетичне сприймання об’єктів природи (краси гірських порід), прагнення до збереження корисних копалин та ус -відомлену потребу робити це, гордість за природні багатства своєї країни.

Обладнання: ілюстрації гірських пейзажів, виробів з різних корисних копалин, зразки гірських порід, колекції корисних копалин, обладнання минулого уроку.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2485 | Додав: SYLER

УРОК 9

Тема. Вода має бути чистою

Мета: формувати уявлення про значення води в природі, цінність її для людей, про шляхи забруднення і способи охорони води від забруднення, про участь учнів в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати оцінні судження; виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її, зокрема воду.

Обладнання: модель Землі, склянки з чистою водою та водою з розчиненими в ній різними речовинами.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2008 | Додав: SYLER

УРОК 8

Тема. Перетворення води. Кругообіг води в природі

Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший (з рідкого в газоподібний стан і з газоподібного — в рідкий, з рідкого у твердий стан і з твердого — в рідкий), про властивості снігу і льоду, про кругообіг води в природі; формувати вміння застосовувати засвоєні знання в подібній і новій ситуаціях, виконувати досліди для перевірки передбачуваних властивостей або умов; виховувати прагнення висловлювати власну думку і доводити її.

Обладнання: склянки з водою, таблиця «Кругообіг води в природі», обладнання для демонстрації досліду (моделі кругообігу води в природі), речовини, що розчиняються і не розчиняються у воді.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2510 | Додав: SYLER

УРОК 7

Тема. Без води немає життя. Властивості води-рідини. Вода — розчинник

Мета: розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і властивості води (не має власної форми, прозора, безбарвна, без запаху рідина, під час нагрівання розширюється і стискується під час охолодження); формувати елементарні поняття, що вода — речовина, розчинник, розчин; вчити робити розчини; виробляти вміння самостійно виконувати досліди, узагальнювати сприйняте під час виконання дослідів, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу.

Обладнання: склянка з водою і паличками на кожну парту, банка з водою і ложкою для демонстрації, пляшки різної форми (порожні), дощечка, шматочки льоду, ілюстрації.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1958 | Додав: SYLER

УРОК 6

Тема. З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим

Мета: формувати уявлення про склад повітря (азот, кисень, вуглекислий газ), про домішки в повітрі; джерела забруднення повітря та шляхи збереження його чистоти; продовжувати формувати вміння порівнювати, робити висновки, складати план тексту; застосовувати знання у новій ситуації; виховувати обережність у поводженні з вогнем у природі, прагнення охороняти чистоту повітря і зберігати власне здоров’я та навколишню природу.

Обладнання: вірші про природу, підручник, зошит.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3794 | Додав: SYLER

УРОК 5

Тема. Повітря навколо нас. Властивості повітря

Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на землі, про властивості повітря (прозоре, безбарвне, без запаху, розширюється під час нагрівання і стискається під час охолодження, погано проводить тепло), про значення в природі властивостей повітря погано проводити тепло; формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду; вміння робити висновки, міркувати за аналогією; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватися в процесі спільної діяльності.

Обладнання: дитячі надувні іграшки (кульки, качечки і т. ін.), склянка з водою, грудка сухої глини, землі, цукру, свічка, дрібні клаптики паперу.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3071 | Додав: SYLER

УРОК 4

Тема. Термометр

Мета: сформувати поняття термометр; виробляти уявлення про властивості рідин розширюватися під час нагрівання та стискуватися під час охолодження, вміння користуватися термометром (визначати, записувати і читати його показання), цілеспрямовано сприймати (спостерігати) перебіг і результати дослідів, доводити власну думку; виховувати зосередженість та уважність під час виконання практичної роботи.

Обладнання: термометри (кімнатний, зовнішній, медичний, водяний), роздаткові моделі термометрів на кожну парту, склянки з теплою, гарячою та холодною водою (одного об’єму).

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1743 | Додав: SYLER

УРОК 3

Тема. Сонячне світло і тепло

Мета: розширити уявлення про сонячні промені, особливості їх падіння на поверхню Землі, про висоту сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; вміння вимірювати довжину тіні від гномона, встановлювати залежність між висотою сонця на небосхилі й довжиною тіні від гномона, між висотою сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на землю; формувати вміння порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання пізнавати природу, бачити її красу та охороняти й примножувати природні багатства.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2814 | Додав: SYLER

УРОК 2

Тема. Тіла. Речовини. Молекули

Мета: формувати елементарні поняття тіло, речовина, молекула; вміння розрізняти тіла і речовини в природі; формувати вміння моделювати будову твердих, рідких і газоподібних речовин, виконувати досліди за інструкцією; виховувати зосередженість та охайність під час виконання дослідів.

Обладнання: залізний цвях, шматочок крейди, повітряна кулька, дві склянки з водою, кристалики марганцевокислого калію (марганцівки), кухонної солі, малюнки із зображенням рослин і трав, занесених до Червоної книги.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1342 | Додав: SYLER

УРОК 1

Тема. Що таке природа. Якою буває природа. Охорона природи

Мета: закріпити поняття природа, нежива природа, жива природа; формувати уявлення про моральну, естетичну, пізнавальну, валеологіч-ну, практичну цінність природи для людей; розвивати уміння розрізняти предмети неживої і живої природи та предмети, зроблені людьми; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; формувати вміння робити схематичні записи (моделювати), спостерігати за живою і неживою природою; виховувати почуття відповідальності за природу рідного краю, країни, прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи.

Обладнання: ілюстрації із зображенням представників царств живої природи; предмети неживої природи, малюнки із зображенням рослин різних видів, кросворди.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2118 | Додав: SYLER