Показано матеріалів: 81-90
Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики. |
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: ознайомити учнів з місцем числа у натуральному ряді; формувати вміння порівнювати числа на основі порядку їх слідування у натуральному ряді, розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів; виховувати інтерес до математики. |
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики. |
Аналіз контрольної роботи. Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над помилками; формувати знання про нумерацію чисел у межах 1000, вміння розв'язувати задачі на дві, три дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. |
Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних дата чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями клас простих задач вивчених видів Мета: ознайомити учнів з випадками множення, ділення числа на 10 і діленням рівних чисел; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до предмета. |
Властивості множення і ділення. Множення чисел на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: закріпити знання учнів про випадки множення, коли одним з множників є числа 1 і 0, про випадки ділення числа на одиницю, ділення нуля; розвивати вміння обчислювати приклади, дотримуючи порядку дій, розв'язувати задачі на три дії; виховувати інтерес до предмета. |
Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів Мета: закріпити навички табличного множення і ділення; формувати вміння використовувати вивчений матеріал для розв'язування задач і знаходження значень виразів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета. |
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій Мета: формувати вміння знаходити невідомі компоненти дії множення і ділення, розв'язувати задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника за допомогою рівняння, порівнювати вирази, не виконуючи обчислень; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. |
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника Мета: повторити конкретний зміст дії ділення, назви компонентів при діленні; вдосконалювати навички розв'язування задач на ділення; розвивати вміння обчислювати периметр прямокутника, логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до предмета. |
Тема: Художні загадки Мета: навчальна: узагальнювати та систематизувати отримані знання; вчити дітей бачити, відкривати таємниці мистецтва, отримувати найкращі та позитивні враження від споглядання творів мистецтва. розвивальна: розвивати та активізувати спо¬стережливість, фантазію, уміння аналізувати та робити висновки, розвивати естетичні смаки, допитливість та уявую. |