Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів Мета: закріпити навички табличного множення і ділення; формувати вміння використовувати вивчений матеріал для розв'язування задач і знаходження значень виразів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання 2. Гра «Шифрувальники» — Обчисліть вирази, запишіть відповіді у порядку спадання і розшифруйте слово. к100 - 6■9п е6 ■ 7 + 28л т4■8 - 27:3а і6 ■ 4 : 3 + 24в Відповідь: евкаліпт. Евкаліпт — дерево-велетень, кора і листя якого є цінною промисловою і лікарською сировиною. 3. Гра «Допоможіть Незнайкові» — Розставте знаки арифметичних дій так, щоб вийшли правильні рівності. 5 □ 3 □ 4 = 1112 □ 3 □ 4 = 830 □ 3 □ 3 = 9 8 □ 2 □ 7 = 2818 □ 6 □ 2 = 2214 □ 7 □ 2 = 0 20 □ 5 □ 6 = 245 □ 8 □ 4 = 362 □ 9 □ 3 = 21 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці множення і ділення; будемо використовувати ці знання для розв’язування задач і прикладів. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1.Робота над задачею У Каті було 30 к. Вона купила 6 олівців по 4 к. Скільки грошей у неї залишилося? Аналіз задачі, складання короткої умови. Було — 30 к. Купила — 6 олівців по 4 к. Залишилось — ? — Скільки дівчинка заплатила за олівці? — Скільки у неї залишилось? Розв’язання задачі учні виконують диференційовано; сильніші учні розв’язують задачу самостійно, виразом; решта — під керівництвом учителя — діями. Розв’язання 1)4 ■ 6 = 24 (к.) — дівчинка заплатила за олівці 48 : (16 : 2) ■ 5 90 - (3 ■ 6 + 30) 6 ■ (89 - 83) + 8 52 - 4 ■ (35 : 5) + 36 2) 30 - 24 = 6 (к.) Відповідь: 6 копійок залишилося у дівчинки. 2.Гра «Знаки загубилися» — Розставте знаки «>», «<», « = ». 81 : 9 □ 8 18 : 9 + 12 □ 15 64 : 8 □ 8 72 : 9 □ 9 9 ■ 4 - 14 □ 5045 : 9 □ 8 56 : 8 □ 5 8 ■ 4 - 12 □ 1528 : 7 □ 6 Фізкультхвилинка 3. складання та розв'язування задачі за малюнком Відро — 10 л Чайник — ?, на 7 л <, ніж у відрі Бідон — ?, у 9 разів >, ніж у чайнику — Повторіть умову задачі. — Запишіть розв’язання у зошити. Сильніші учні складають вираз. (10 - 7) ■ 9 = 27 Усі решта розв’язують за допомогою картки-підказки. 1) □ - □ = □ (л) — у чайнику 2) □ + □ = □ (л) — у бідоні Відповідь: 27 л води у бідоні. 4. самостійна робота — Доберіть такі числа, щоб нерівності були правильні. 6 ■ 8 > 5 ■ □2■ 7 < 4 ■ □21: 3 > 24 : □ — Розв’яжіть рівняння. 1 варіант 2варіант 4 ■ х = 32 х : 5 = 628: х = 7х ■8 = 64 5. розв'язування задачі на ділення 10 л молока розлили в глечики, по 2 л у кожний. Скільки глечиків наповнили? 10 : 2 = 5 (глеч.) 6. Творча робота над задачею — Складіть обернену задачу, яка б розв’язувалася дією множення. — Розв’яжіть її. 7. робота над геометричним матеріалом — Накресліть відрізки: АВ — 12 см, ВС — у 4 рази коротший. — Чому дорівнює довжина відрізка ВС? — Як обчислили? — Чому обрали дію ділення? V. підсумок уроку — Що повторили на уроці? — Що здалося складним? Що — легким? Чому? VI. домашнє завдання С. 24,завдання 148. | |
| |
Переглядів: 1521 | |
Правила поведінки у громадських місцях |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
Всього коментарів: 0 | |