Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів

Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів

Мета: закріпити навички табличного множення і ділення; формувати вміння використовувати вивчений матеріал для розв'язування задач і знаходження значень виразів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Гра «Шифрувальники»

— Обчисліть вирази, запишіть відповіді у порядку спадання і розшифруйте слово.

к100 - 6■9п

е6 ■ 7 + 28л

т4■8 - 27:3а

і6 ■ 4 : 3 + 24в

Відповідь: евкаліпт.

Евкаліпт — дерево-велетень, кора і листя якого є цінною промисловою і лікарською сировиною.

3. Гра «Допоможіть Незнайкові»

— Розставте знаки арифметичних дій так, щоб вийшли правильні рівності. 5 □ 3 □ 4 = 1112 □ 3 □ 4 = 830 □ 3 □ 3 = 9

8 □ 2 □ 7 = 2818 □ 6 □ 2 = 2214 □ 7 □ 2 = 0

20 □ 5 □ 6 = 245 □ 8 □ 4 = 362 □ 9 □ 3 = 21

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці множення і ділення; будемо використовувати ці знання для розв’язування задач і прикладів.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота над задачею

У Каті було 30 к. Вона купила 6 олівців по 4 к. Скільки грошей у неї залишилося?

Аналіз задачі, складання короткої умови.

Було — 30 к.

Купила — 6 олівців по 4 к.

Залишилось — ?

— Скільки дівчинка заплатила за олівці?

— Скільки у неї залишилось?

Розв’язання задачі учні виконують диференційовано; сильніші учні розв’язують задачу самостійно, виразом; решта — під керівництвом учителя — діями.

Розв’язання

 1)4 ■ 6 = 24 (к.) — дівчинка заплатила за олівці

 48 : (16 : 2) ■ 5 90 - (3 ■ 6 + 30)

 6 ■ (89 - 83) + 8 52 - 4 ■ (35 : 5) + 36

2) 30 - 24 = 6 (к.)

Відповідь: 6 копійок залишилося у дівчинки.

2.Гра «Знаки загубилися»

— Розставте знаки «>», «<», « = ».

81 : 9 □ 8 18 : 9 + 12 □ 15 64 : 8 □ 8

72 : 9 □ 9 9 ■ 4 - 14 □ 5045 : 9 □ 8

56 : 8 □ 5 8 ■ 4 - 12 □ 1528 : 7 □ 6

Фізкультхвилинка

3. складання та розв'язування задачі за малюнком

Відро — 10 л

Чайник — ?, на 7 л <, ніж у відрі Бідон — ?, у 9 разів >, ніж у чайнику

— Повторіть умову задачі.

— Запишіть розв’язання у зошити.

Сильніші учні складають вираз.

(10 - 7) ■ 9 = 27

Усі решта розв’язують за допомогою картки-підказки.

 1) □ - □ = □ (л) — у чайнику

 2) □ + □ = □ (л) — у бідоні Відповідь: 27 л води у бідоні.

4. самостійна робота

— Доберіть такі числа, щоб нерівності були правильні.

 6 ■ 8 > 5 ■ □2■ 7 < 4 ■ □21: 3 > 24 : □

— Розв’яжіть рівняння.

 1 варіант 2варіант

 4 ■ х = 32 х : 5 = 628: х = 7х ■8 = 64

5. розв'язування задачі на ділення

10 л молока розлили в глечики, по 2 л у кожний. Скільки глечиків наповнили?

10 : 2 = 5 (глеч.)

6. Творча робота над задачею

— Складіть обернену задачу, яка б розв’язувалася дією множення.

— Розв’яжіть її.

7. робота над геометричним матеріалом

— Накресліть відрізки: АВ — 12 см, ВС — у 4 рази коротший.

— Чому дорівнює довжина відрізка ВС?

— Як обчислили?

— Чому обрали дію ділення?

V. підсумок уроку

— Що повторили на уроці?

— Що здалося складним? Що — легким? Чому?

VI. домашнє завдання

С. 24,завдання 148.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (02.12.2015)
Переглядів: 1563 | Рейтинг: 0.0/0
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо...
Що виготовляють або вирощують там, де ти живеш. Як хліб на стіл прийшов. Вшан...
Будьмо знайомі. Що будемо вивчати на уроках етики? Чим цікавий цей предмет? Я...
Із папером, і з картоном працювати ми майстри!
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]