Показано матеріалів: 101-110
Тема: Створюємо комп'ютерну презентацію Мета:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації;розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення;виховувати зосередженість, взаємодопомогу. |
Перевірка додавання відніманням. Складання і розв'язування обернених задач Мета: формувати вміння складати і розв'язувати обернені задачі, бачити структуру задачі на три дії; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння перевіряти дію додавання дією віднімання; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість під час виконання завдань. |
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результаті додавання й віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника Мета: формувати вміння розв'язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі, визначати істинні та хибні висловлювання; вдосконалювати вміння порівнювати числові вирази, не обчислюючи їх значення, обчислювати периметр многокутника; розвивати пізнавальну активність; виховувати старанність. |
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло, круг Мета: формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа, порівнювати їх; розвивати мислення учнів, увагу; виховувати інтерес до предмета. |
Зв'язок дій додавання і віднімання. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка Мета: вчити застосовувати під час обчислень зв'язок між діями додавання і віднімання для перевірки дій додавання і віднімання; розвивати вміння порівнювати іменовані числа, перетворювати величини, виражені у двох одиницях найменувань; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до предмета. |
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння Мета: повторити прийоми усного додавання і віднімання чисел у межах 100; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами, розв'язувати задачі на різницеве порівняння чисел; розвивати логічне мислення, просторове уявлення, математичне мовлення; виховувати старанність. |
Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків Мета: формувати вміння застосовувати під час обчислень переставний і сполучний закони додавання, розв'язувати задачі на знаходження суми трьох доданків, використовувати величини за призначенням; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати уважність. |
Усна і письмова нумерація чисел першої Сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел Мета: повторити склад натурального ряду чисел у межах 100; розглянути випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел; розвивати вміння розв'язувати задачі на дворазове збільшення, зменшення числа на кілька одиниць; виділяти із заданої множини чисел підмножини; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики. |
Тема: Контрольна робота. Перевірити вміння й навички, які діти засвоїли протягом року. Мета: перевірити вміння й навички, які діти засвоїли протягом року. |
Тема: Позатабличне множення і ділення. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: закріплювати способи усного множення і ділення; розглянути нові випадки письмового ділення на одноцифрове число. |