Тема: Позатабличне множення і ділення. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: закріплювати способи усного множення і ділення; розглянути нові випадки письмового ділення на одноцифрове число. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 1084. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 325 :5585 : 9 224 :7192 : 6 Знайти значення виразу а : 2 + а, якщо а = 68. Картка 2 Обчислити. 498 :6 392: 7 272 :4576 : 8 Знайти значення виразу Ь : 3 + Ь : 5, якщо Ь = 75. Картка 3 Обчислити. 837 :9 744: 8 465 :5 264: 8 Знайти значення виразу (с : 16) ■ (с : 20), якщо с = 80. 2. Колективна робота. • Знайти, на скільки одиниць і в скільки разів одне з чисел кожної пари більше від другого. 8090276572 401591312 • Розв’язати кругові приклади. (25 + 20) : 53■ 5 + 25(5 + 7) : 4 40 : 5 + 17 (9-5) ■ 520: 5 + 1 • Завдання 1094, с. 157. Усне коментоване виконання. • Завдання 1095, с. 157. Коментоване виконання. • Завдання 1096, с. 157. Колективне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 1093, с. 157. Колективне виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 1097, с. 157. Фронтальне виконання. Учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб письмового ділення. • Завдання 1098*, с. 157. Коментоване виконання. • Завдання 1099, с. 157. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу і записують її розв’язання у зошити самостійно. V. Розвиток математичних знань • Завдання 1100, с. 157. Прочитавши задачу та прокоментувавши її, учні самостійно записують її розв’язання. • Знайти значення виразу Ь : 4 - Ь : 5, якщо Ь = 740; 20; 80. Самостійне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) Записати вирази й обчислити. • різницю чисел 60 і 7; • суму чисел 350 і 7; • добуток чисел 5 і суми чисел 8 і 3; • частку чисел 70 і суми чисел 2 і 5; • суму чисел 19 і 81 зменшити на 13. • до різниці чисел 18 і 32 додати суму цих чисел. б) Знайти 1/3 поданих чисел. в)Поставити дужки так, щоб рівності були правильні. г)Знайти в другому рядку значення кожного вира- зу першого рядка. 9 ■ 47 ■ 3 5 ■ 6 9 ■ 8 6 ■ 4 8 ■ 8 5 ■ 7 8 ■ 5 35302421647240 36 ґ) Периметр якої фігури більше — АВС чи МКР; АВСД чи МКРО? 21, 24, 30, 54, 81. 100 - 62 + 7 + 9 = 40 86 - 50 - 36 = 72 94 - 20 + 34 = 40 90 - 60 : 30 = 1 48 - 44 : 4 = 1 25:75 : 3 = 1 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII.Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи. Підсумки уроку. | |
| |
Переглядів: 1697 | |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Київ — столиця України |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Всього коментарів: 0 | |