💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Позатабличне множення і ділення. Письмове ділення на одноцифрове число

Тема: Позатабличне множення і ділення. Письмове ділення на одноцифрове число

Мета: закріплювати способи усного множення і ділення; розглянути нові випадки письмового ділення на одноцифрове число.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 1084.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

325 :5585 : 9

224 :7192 : 6

Знайти значення виразу а : 2 + а, якщо а = 68. Картка 2

Обчислити.

498 :6 392: 7

272 :4576 : 8

Знайти значення виразу Ь : 3 + Ь : 5, якщо Ь = 75.

Картка 3

Обчислити.

837 :9 744: 8

465 :5 264: 8

Знайти значення виразу (с : 16) ■ (с : 20), якщо с = 80.

2. Колективна робота.

• Знайти, на скільки одиниць і в скільки разів одне з чисел кожної пари більше від другого.

8090276572

401591312

• Розв’язати кругові приклади.

(25 + 20) : 53■ 5 + 25(5 + 7) : 4

40 : 5 + 17 (9-5) ■ 520: 5 + 1

• Завдання 1094, с. 157. Усне коментоване виконання.

• Завдання 1095, с. 157. Коментоване виконання.

• Завдання 1096, с. 157. Колективне виконання.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 1093, с. 157. Колективне виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 1097, с. 157. Фронтальне виконання. Учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб письмового ділення.

• Завдання 1098*, с. 157. Коментоване виконання.

• Завдання 1099, с. 157. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу і записують її розв’язання у зошити самостійно.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 1100, с. 157. Прочитавши задачу та прокоментувавши її, учні самостійно записують її розв’язання.

• Знайти значення виразу Ь : 4 - Ь : 5, якщо Ь = 740; 20; 80. Самостійне виконання.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Записати вирази й обчислити.

• різницю чисел 60 і 7;

• суму чисел 350 і 7;

• добуток чисел 5 і суми чисел 8 і 3;

• частку чисел 70 і суми чисел 2 і 5;

• суму чисел 19 і 81 зменшити на 13.

• до різниці чисел 18 і 32 додати суму цих чисел.

б) Знайти 1/3 поданих чисел.

в)Поставити дужки так, щоб рівності були правильні.

г)Знайти в другому рядку значення кожного вира-

зу першого рядка.

9 ■ 47 ■ 3 5 ■ 6 9 ■ 8 6 ■ 4 8 ■ 8 5 ■ 7 8 ■ 5

35302421647240 36

ґ) Периметр якої фігури більше — АВС чи МКР; АВСД чи МКРО?

21, 24, 30, 54, 81.

100 - 62 + 7 + 9 = 40 86 - 50 - 36 = 72 94 - 20 + 34 = 40

90 - 60 : 30 = 1 48 - 44 : 4 = 1 25:75 : 3 = 1

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII.Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи. Підсумки уроку.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (24.11.2015)
Переглядів: 1697 | Рейтинг: 0.0/0
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Київ — столиця України
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]