Показано матеріалів: 91-100
Тема: Театральний костюм Мета: навчальна: познайомити учнів з роботою художників-костюмерів, українською сценографією та відомими художниками сценографами; показати роль театрального костюма у створенні образу персонажа та навчити створювати театральні костюми для вистав. розвивальна: розвивати в учнів творчість |
Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата Мета: закріпити зміст дії множення, зв'язок додавання і множення; повторити назви компонентів і результату дії множення; розглянути розв'язання задачі на дві дії, яка містить дію множення; розвивати вміння обчислювати периметр квадрата; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати уважність. |
Тема: Художник в театрі Мета: навчальна: навчити учнів орієнтуватися в сценічному просторі театру, ознайомити з роботою художників театру та театрально-декораційним мистецтвом (сценографією) і декораціями; навчити створювати власні декорації, грим, зачіски, формувати охайність, самостійність, уміння фантазувати. розвивальна: розвивати в учнів любов до мистецтва. |
Тема: Технічні прийоми акварельними фарбами. Акварель по вологому паперу. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Осінні враження. Мета: формування предметних компетентностей: навчальна: розкрити поняття малювання «по-мокрому»; навчати учнів умінню правильно змішувати фарби, передавати кольоровою гамою настрій та враження від осені (сонячної та дощової); вчити дітей бачити, відкривати красу довкілля та отримувати найкращі та позитивні враження від споглядання природи, витворів мистецтва та поезії. |
Тема: Свідоме обрання колірного рішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Барви осені. Мета: розкрити поняття монотипії; вчити дітей прийомам і методам художнього відтворення образів довколишнього середовища, користуючись технікою монотипії; розвивати уміння бачити в різноманітних лініях, плямах задуману композицію (осінній пейзаж), формувати охайність, самостійність;виховувати любов до прекрасного. |
Тема: Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. КРУЖЛЯЄ ЛИСТОПАД Мета: Формування ключових компетентностей: уміння дітей організовуватися до навчальної діяльності та сприймання матеріалу; навчальна: розкрити поняття споріднені кольори; навчати дітей умінню передавати форму листя, виконувати малюнки з поєднання кольорів методом набризгу; розвивальна: розвивати в учнів уміння працювати гуашевими фарбами; активізувати спо¬стережливість, фантазію, сенсорні уміння і навички; розвивати естетичні смаки, допитливість та уяву; виховна: виховувати любов до прекрасного, природи, шанувати дружбу та колективізм; зацікавленість мистецтвом; емоційне сприймання навколишнього світу |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами Мета: вдосконалювати обчислювальні навички учнів у межах 100; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати самостійність, увагу; виховувати інтерес до математики. |
Віднімання суми від числа. Задані на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником Мета: узагальнити знання про практичне застосування віднімання суми від числа; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати і розв'язувати задачі виразом; визначати час за годинником; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність. |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником Мета: ознайомити учнів із співвідношеннями між одиницями часу; вчити визначати час за годинником; формувати навички обчислень, використовуючи таблицю множення; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати розуміння необхідності берегти час. |
Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами Мета: узагальнити знання про практичне застосування додавання до числа суми двох чисел; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати й обчислювати задачі виразом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність. |