Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата Мета: закріпити зміст дії множення, зв'язок додавання і множення; повторити назви компонентів і результату дії множення; розглянути розв'язання задачі на дві дії, яка містить дію множення; розвивати вміння обчислювати периметр квадрата; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання — Поясніть, як від 1 м - 27 см; від 1 ц - 53 кг; від 1 грн - 65 к. — Скільки часу Тарас виконував домашнє завдання? (60 хвилин, або 1 годину) — Скільки часу ви витрачаєте на виконання домашнього завдання? 2. Усна лічба. Гра «Карусель» (с. 20, завдання 114) 3. Математичний диктант — Запишіть тільки відповіді. • Діти поїхали до музею на двох автобусах. У перший автобус сіло 26 учнів, а в другий — на 6 більше. Скільки учнів їхало у другому автобусі? • Катруся й Оленка збирали листівки. Катруся зібрала 7. Скільки зібрала Оленка, якщо разом вони зібрали 16? • У Мишка було 18 коміксів, а у Петрика — 20. Скільки коміксів було у хлопчиків? • У коробці було 16 сірих ґудзиків і 23 білих. На скільки більше було білих ґудзиків? • Після того, як Миколка розфарбував 7 кульок, йому залишилося розфарбувати ще 25. Скільки кульок потрібно розфарбувати Миколці? Відповіді: 32; 9; 38; 7; 32. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми згадаємо прийоми табличного множення і ділення, продовжимо роботу над задачами. IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ 1. Порівняння дій додавання і множення (с. 20, завдання 115) Додавання — це дія, при якій ми дізнаємося, скільки стало після того, як додали, привезли, зсипали, змішали. Множення — це дія, коли ми дізнаємося, скільки всього, якщо, наприклад по 2 взяти 3 рази. — Замініть додавання однакових доданків множенням та обчисліть. 2. Робота в парах (с. 20, завдання 116) — Знайдіть закономірність. — Продовжіть числовий ряд. Клас 3. Тренувальна вправа (с. 20, завдання 117) — Як називаються компоненти і результат дії множення? — Прочитайте рівності по-різному. 4. «Попрацюймо разом!». Зв'язок дій додавання і множення (с. 20, завдання 118) — Виконайте за зразком. — З прикладу на множення складіть два приклади на ділення. Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Порівняння виразів (с. 21, завдання 119) — Порівняйте вирази не виконуючи обчислень. — Що ви можете сказати про першу і другу рівність? 2. «Пригадай!». Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 20) 3. Робота над задачею (с. 21, завдання 122) — Скільки однакових і різних заколок в однієї сестрички? — Скільки заколок у двох сестричок? — Як про це дізналися? — Запишіть розв’язання самостійно. — Зачитайте відповідь до задачі. (14 заколок у двох сестричок.) 4. Самостійна робота (с. 21, завдання 120) 1 варіант — 1-й рядок; 2 варіант — 2-й рядок. 5. Робота з геометричним матеріалом (с. 21, завдання 123) — Знайдіть периметр квадрата зі стороною 8 дм. — Як інакше можна знайти периметр квадрата? — Прочитайте правило на с. 21 підручника. 6. Усні обчислення. Робота над задачею (с. 21, завдання 121) 7. Завдання з логічним навантаженням Дід Мороз, Червоний ніс Подарунки всім приніс. Взяв не кубики Сашко, Зайця вибрав не Мишко, Не взяла його Наталка. Віра вибрала скакалку. Підняла Наталка плач, Що не їй дістався м’яч! А кому? (Мишкові) VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Назвіть компоненти дії множення. — Замініть додавання множенням: 4 + 4 + 4 + 4 + 4. — Перше число 5, а друге — у 3 рази більше. Знайдіть друге число. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 21, завдання 124; 125. | |
| |
Переглядів: 2308 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Звірі |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Всього коментарів: 0 | |