Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків Мета: формувати вміння застосовувати під час обчислень переставний і сполучний закони додавання, розв'язувати задачі на знаходження суми трьох доданків, використовувати величини за призначенням; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання — Зачитайте розв’язання до задачі 11 (с. 6). — Хто склав вираз до задачі? Зачитайте і прокоментуйте його. 10 + (10 + 5) = 25 (ромашок) — Зачитайте відповіді прикладів завдання 12 (с. 6) у порядку зростання. 0 17 19 31 44 2. Хвилинка каліграфії (с. 7) Урок почнемо без зупинки З каліграфічної хвилинки. 3. «Попрацюймо разом!» (с. 6, завдання 13) — Розгляньте малюнки. — Скільки морквинок на кожному малюнку, якщо їх у пучку 10? — Запишіть кожне число у вигляді суми розрядних доданків. 22 = 20 + 230 = 30 + 0 54 = 50 + 479 = 70 + 9 4. Математичний диктант (с. 7, завдання 14) Відповіді: 48; 27; 61; 85; 11; 94; 51; 100; 50; 21; 54; 80; 9; 99; 38; 99; 10; 90. 5. Усне опитування — Назвіть усі числа від 30 до 42; від 48 до 57; від 86 до 93. — Назвіть «сусідів» числа 57. — Назвіть числа четвертого десятка. — У Петрика П’яточкіна було 2 монети по 50 копійок. Він витратив 20 копійок. Скільки грошей залишилось у Петрика П’яточкіна? III. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми згадаємо переставний і сполучний закони додавання, повторимо властивості предметів навколишнього світу, продовжимо роботу над задачами. IV. Робота над темою уроку. 1.Підготовча робота (с. 7, завдання15) — Знайдіть вирази з однаковими значеннями. Клас — Складіть і запишіть рівності. 1 + 43 = 43 + 12 + 8 = 8 + 2 1 + 10 = 10 + 111 + 5 = 5 + 11 — Чому ліворуч і праворуч вийшла однакова відповідь? 2. Пригадай! — Які закони додавання ви пам’ятаєте? — Прочитайте про це на с. 7 підручника. 3. Розв'язування прикладів з коментуванням (с. 7, завдання 16) — Знайдіть значення виразів зручним способом 3 + 15 + 7 = 3 + 7 + 15 = 25 8 + 1 + 12 = 12 + 8 + 1 = 21 41 + 4 + 9 = 41 + 9 + 4 = 54 6 + 5 + 24 = 24 + 6 + 5 = 35 20 + 9 + 10 = 20 + 10 + 9 = 39 1 + 90 + 9 = 9 + 1 + 90 = 100 Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1. Бесіда про одиниці вимірювання величин (с. 8, завдання 18; 19) — Поясніть, що чим вимірюють? — Які значення маси можна визначити за допомогою гир 1 кг, 3 кг, 9 кг, якщо гирі можна класти на обидві шальки терезів? 2. Робота над задачею (с. 8, завдання 21) Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови. Рябуха — 12 л 'і Мілка — 10 л І ? Зірка — 8 л ^ Розв’язання 12 + 10 + 8 = 30 (л) — Обчисліть зручним способом. 3. Робота з геометричним матеріалом (с. 8, завдання 20) — Що таке ламана лінія? — Як знайти довжину ламаної лінії? — Виміряйте кожну ланку ламаної. — Обчисліть довжину ламаної зручним способом. 4 + 3 + 5 = 12 (см) 4. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 7, завдання 17) 7 + 4 = 11 (год.) VI. Підсумок уроку — Які закони додавання повторили на уроці? — Обчисліть зручним способом. 13 + 14 + 15 + 16 + 17 = □28 + 25 + 2 + 5 = □ 26 + 35 + 24 + 15 = □ 6 + 51 + 14 + 9 = □ VII. Домашнє завдання С. 8-9, завдання 22; 23. | |
| |
Переглядів: 2793 | |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Всього коментарів: 0 | |