Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння Мета: повторити прийоми усного додавання і віднімання чисел у межах 100; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами, розв'язувати задачі на різницеве порівняння чисел; розвивати логічне мислення, просторове уявлення, математичне мовлення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань (див. додаток на с. 12) III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми згадаємо прийоми усного додавання і віднімання у межах 100, будемо позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту, продовжимо роботу над задачами. IV. Робота над темою уроку 1. Підготовча робота (с. 9, завдання 25) — Поясніть способи додавання й віднімання. — Закінчіть обчислення. 2. Розв'язування прикладів з коментуванням (с. 9, завдання 26) 3. Порівняння чисел (с. 9, завдання 27) — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого? 1-й рядок — з коментуванням. 2-й рядок — самостійно. Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1. Усне розв'язування задачі (с. 9, завдання 28) — Скільки літер налічувалося в азбуці Кирила і Мефодія понад тисячу років тому? — Скільки літер у сучасній абетці? — На скільки літер менше в сучасній абетці, ніж в азбуці Кирила і Ме-фодія? 2. Усне розв'язування задачі (с. 9, завдання 29) — Скільки років живе мавпа? — Скільки років живе верблюд? — На скільки років довше за верблюда може прожити мавпа? — Як дізналися? 3. Робота над задачею (с. 9, завдання 30) Аналіз задачі, складання короткої умови. Летіло — 35 гусейУ на ? > На озері — 12 гус. і 27 гус. А — Чи можемо відразу порівняти кількість гусей на озері з кількістю гусей, що полетіли далі? Клас — Чому? — Як дізнатися, скільки гусей стало на озері, на якому вже плавало 27 гусей? — Тепер ми можемо дати відповідь на головне запитання задачі? — Якою дією? — Розв’язання запишіть самостійно. — Прочитайте відповідь. (На 4 гуски більше стало на озері, ніж тих, які полетіли далі.) 4.Робота з геометричним матеріалом 1) С. 10, завдання 31. — Виміряйте довжину відрізка АВ (9 см) — Накресліть відрізок на 2 см довший за відрізок АВ. — Що для цього потрібно виконати? (9 + 2 = 11 (см)) — Назвіть цей відрізок буквами латинського алфавіту. — Накресліть відрізок на 2 см коротший за відрізок АВ. — Що для цього потрібно виконати? (9 - 2 = 7 (см)) — Назвіть цей відрізок буквами латинського алфавіту. 2) С. 10, завдання 32. — Які фігури ви бачите на малюнку? (Трикутник, квадрат, прямокутник) — Назвіть ці фігури (АВС, МNК^, АВС^). — Виміряйте сторони прямокутника. — Що ви про них можете сказати? (Протилежні сторони прямокутника рівні.) — На скільки довжина прямокутника більша, ніж ширина? (На 1 см) — Як ви про це дізналися? 3) С. 10, завдання 33. — Накресліть прямокутник АВС^ зі сторонами 2 і 6 см. — Знайдіть його периметр. — Що таке периметр? VI. Підсумок уроку — Що в математиці називається буквами латинського алфавіту? — Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за друге? VII. Домашнє завдання С. 10,завдання 34; 35. | |
| |
Переглядів: 3001 | |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Всього коментарів: 0 | |