Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних дата чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями клас простих задач вивчених видів Мета: ознайомити учнів з випадками множення, ділення числа на 10 і діленням рівних чисел; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усні обчислення 1) Гра «Швидка лічба» (с. 26, завдання 160). 2) Розв'язування кругових прикладів (с. 26, завдання 161). 3. робота за картками індивідуального контролю (див. додаток на с. 48) 4. Хвилинка каліграфії (с. 27) III. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми розглянемо випадки множення і ділення числа на 10, ділення рівних чисел, продовжимо роботу над задачами. IV. робота над темою уроку 1. «Пригадай!». робота з теоретичним матеріалом (с. 26) 2. Обчислення прикладів з коментуванням (с. 26, завдання 162) 3. робота над задачею (с. 26, завдання 164) Аналіз умови задачі. Складання короткої умови. В 1 ящику Кількість ящиків Усього Яблук7 кг63 кг однаково Персиків?54 кг Розв’язання 1) 63 : 7 = 9 (ящиків) — з яблуками 2) 54 : 9 = 6 (кг) Відповідь: 6 кг маса одного ящика з персиками. Фізкультхвилинка V. розвиток математичних знань 1. самостійна робота 1 варіант — завдання 163 (с. 26); 2 варіант — завдання 165 (с. 26). 2. цікаві задачі 1) Завдання 166 (с. 27). — Скільки гномів прийшло на свято? — На скільки частин потрібно розрізати торт? Чому? (На 8 частин: 7 гномів + 1 Білосніжка) 2)Завдання 167 (с. 27). — Якщо один пиріг розрізати на 8 частин, скільки шматочків одержить кожний з присутніх? (1 шматочок) — Обґрунтуйте свою відповідь. — Якщо другий пиріг розрізати на 16 частин, скільки шматочків одержить кожний з присутніх? (По 2 шматочки) — Обґрунтуйте свою відповідь. 3. Гра «Хто швидше?» (с. 27, завдання 168) — Випишіть тільки круглі числа. (10; 20; 40; 50; 60; 80; 100) Взаємоперевірка робіт. 4. Робота з геометричним матеріалом 1) Завдання 169 (с. 27). — Скільки всього відрізків на схемі? 2) Завдання 170 (с. 27). — Запишіть усі можливі варіанти довжин сторін прямокутника, периметр якого дорівнює 12 см. (1 + 5) ■ 2 = 12 (см) (5 + 1) ■ 2 = 12 (см) (2 + 4) ■ 2 = 12 (см) (4 + 2) ■ 2 = 12 (см) 5. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 27, завдання 171) Відповідь: 8 ніг, бо кури і гуси — це птахи. VI. ПІДСУМОК УРОКУ Конкурс «Бігунок» — Який ряд швидше дістанеться фінішу — обчислить усі рівності? 6 : 18: 1 5 : 1 1 ■ 10■ 1 1 ■ 2 0 ■ 71■ 1 0 : 4 9 : 115 : 115■0 14■129■013 : 1 25■00■1728■ 0 0 : 10:10 6 ■ 0 VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 27, завдання 172; 173. | |
| |
Переглядів: 2050 | |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Птахи |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Водойми рідного краю |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Всього коментарів: 0 | |