Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Завдання 182 (с. 30) — Прочитайте записані числа. — Назвіть найбільше число. — Назвіть найменше число. Завдання 183 (с. 30) — Хто розв’язав задачу за допомогою виразу? — Зачитайте свій вираз. (9 • 2 + 17 = 35 (т.)) 2. Робота в парах (с. 30, завдання 184) — Назвіть числа: від 97 до 107; від 123 до 136; від 158 до 169; від 172 до 190. 3. Хвилинка каліграфії (с. 31) 4. Математичний диктант • Запишіть число попереднє до числа 145. • Запишіть наступне число до числа 169. • Запишіть сусідів числа 115; 139; 161; 187; 198. Відповіді: 144; 170; 114; 116; 138; 140; 160; 162; 186; 188; 197; 199. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з утворенням чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; будемо вчитися порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа, розв’язувати задачі; вдосконалюватимемо свої обчислювальні навички. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Пояснення нового матеріалу 1) Утворення числа 200 (с. 30, завдання 186). — Скільки всього монет у Діллі, Віллі, Біллі? — Прочитайте міркування. — Яке число йде за числом 199? — Як утворили число 200? (199 + 1) 2) Ознайомлення з назвами круглих сотень (с. 31, завдання 187). — Скільки монет у дядечка Скруджа? — Прочитайте міркування на с. 30 підручника. — Запам’ятай! 10 сотень — це тисяча. 2.Первинне закріплення (с. 31, завдання 188) — Полічіть десятками: • від 100 до 200; • від 300 до 400; • від 600 до 700; • від 900 до 1000. Фізкультхвилинка V. розвиток математичних знань 1. Порівняння круглих сотень (с. 31, завдання 189) 2. Додавання і віднімання круглих сотень (с. 31, завдання 190) 3. робота над задачею 191 (с. 31) — Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом. Розв’язання 1) 8 ■ 5 = 40 (кг) — у 5 ящиках 2) 10 ■ 3 = 30 (кг) — у 3 ящиках 3) 40 + 30 = 70 (кг) — Зачитайте відповідь до своєї задачі. 4. самостійна робота — Обчисліть значення виразів, у яких останньою є дія ділення. 72 : 8 ■ 512 : 2 + 3 ■ 464 : (15 - 7) (81 - 18) : 93 ■ 6 : 35■ 5 + 32 : 8 5. Гра «Відповідай швидко» • Скільки ніжок у шести бобрів? (24) • Ріжок у п’яти корів? (10) • Днів у тижнях чотирьох? (28) • Пальців на руках шістьох? (30) • В десятьох собачок лап? (40) • Хвостиків у сотні жаб? (0) VI. підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — Полічіть десятками від 10 до 100; сотнями від 100 до 1000. VII. ДОМАШНє ЗАВДАННЯ С. 31, завдання 192; 193. | |
| |
Переглядів: 3237 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Комахи |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Всього коментарів: 0 | |