Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1.Перевірка домашнього завдання — Зачитайте відповіді до прикладів 203 (с. 33). — Чим цікава задача 204? — Скільки марок у Тимкового друга? (110 марок) 2. Гра «Хто швидше?» 1-й ряд2-й ряд3-й ряд 998 + 1634 + 1438 - 1 933 - 1620 - 1305 - 1 816 + 1766 + 1709 - 1 845 - 1794 - 1486 - 1 492 + 1530 + 1303 + 1 707 - 1155 + 1618 + 1 506 + 1267 + 1752 + 1 888 - 1512 + 1340 + 1 433 + 1543 - 1560 + 1 917 - 1999 - 1880 + 1 3.Хвилинка каліграфії (с. 33) 4.Математичний диктант (с. 33, завдання 205) Відповіді: 107; 208; 100; 1000; 623; 705; 99; 999; 813; 46( III. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися читати числа у розрядній таблиці, продовжимо роботу над задачами. IV. робота над темою уроку 1. Підготовча робота. Читання чисел за нумераційною таблицею (с. 33, завдання 206) — Прочитайте числа в розрядній таблиці. — Скільки сотень, десятків, одиниць містить кожне число? — Яке число найбільше? — Яке — найменше? — Запишіть кілька нерівностей з поданими числами. 2. Утворення чисел із розрядних доданків за зразком (с. 34, завдання 207) 3. розкладання числа на розрядні доданки за зразком (с. 34, завдання 208) 4.Утворення чисел шляхом додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел (с. 34, завдання 209) — Розв’яжіть приклади з коментуванням. Фізкультхвилинка V.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1.Робота над задачею (с. 34, завдання 211) Аналіз умови задачі. Складання і запис на дошці короткої умови задачі. Дубків — 100 Берізок — ?, на 60 <-----------------ІЯлинок—? Калини — ?, у 5 разів < -- — Розв’яжіть задачу за планом. 1) Скільки берізок посадили у лісі? 2) Скільки кущів калини посадили у лісі? 3) Скільки всього посадили дубків, берізок і кущів калини? 4) Скільки ялинок посадили у лісі? Розв’язання 1) 100 - 60 = 40 (д.) — посадили берізок; 2) 40 : 5 = 8 (д.) — посадили кущів калини; 3) 100 + 40 + 8 = 148 (д.) Відповідь: 148 ялинок посадили у лісі. 2. Самостійна робота (с. 34, завдання 210) 3. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» 1) Завдання 212 (с. 34). Відповідь: бик. 2) «Весела задача». Шапокляк вирішила навчитися працювати за комп’ютером. Для цього вона купила картридж за 80 грн і дві пачки паперу по 50 грн. Скільки грошей витратила Шапокляк? VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Які числа ми вивчаємо? — На які три розряди поділяються вивчені нами числа? — З яким видом задач ознайомилися на уроці? — Чи складно розв’язувати такі задачі? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 34, завдання 213; 214. | |
| |
Переглядів: 2065 | |
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |