💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел

Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі

Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

II. актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

— Зачитайте відповіді до прикладів 203 (с. 33).

— Чим цікава задача 204?

— Скільки марок у Тимкового друга? (110 марок)

2. Гра «Хто швидше?»

1-й ряд2-й ряд3-й ряд

998 + 1634 + 1438 - 1

933 - 1620 - 1305 - 1

816 + 1766 + 1709 - 1

845 - 1794 - 1486 - 1

492 + 1530 + 1303 + 1

707 - 1155 + 1618 + 1

506 + 1267 + 1752 + 1

888 - 1512 + 1340 + 1

433 + 1543 - 1560 + 1

917 - 1999 - 1880 + 1

3.Хвилинка каліграфії (с. 33)

4.Математичний диктант (с. 33, завдання 205)

Відповіді: 107; 208; 100; 1000; 623; 705; 99; 999; 813; 46(

III. повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися читати числа у розрядній таблиці, продовжимо роботу над задачами.

IV. робота над темою уроку

1. Підготовча робота. Читання чисел за нумераційною таблицею

(с. 33, завдання 206)

— Прочитайте числа в розрядній таблиці.

— Скільки сотень, десятків, одиниць містить кожне число?

— Яке число найбільше?

— Яке — найменше?

— Запишіть кілька нерівностей з поданими числами.

2. Утворення чисел із розрядних доданків за зразком (с. 34, завдання 207)

3. розкладання числа на розрядні доданки за зразком (с. 34, завдання 208)

4.Утворення чисел шляхом додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел (с. 34, завдання 209)

— Розв’яжіть приклади з коментуванням.

Фізкультхвилинка

V.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1.Робота над задачею (с. 34, завдання 211)

Аналіз умови задачі. Складання і запис на дошці короткої умови задачі. Дубків — 100

Берізок — ?, на 60 <-----------------ІЯлинок—?

Калини — ?, у 5 разів < --

— Розв’яжіть задачу за планом.

 1) Скільки берізок посадили у лісі?

 2) Скільки кущів калини посадили у лісі?

 3) Скільки всього посадили дубків, берізок і кущів калини?

 4) Скільки ялинок посадили у лісі?

Розв’язання

 1) 100 - 60 = 40 (д.) — посадили берізок;

 2) 40 : 5 = 8 (д.) — посадили кущів калини;

 3) 100 + 40 + 8 = 148 (д.)

Відповідь: 148 ялинок посадили у лісі.

2. Самостійна робота (с. 34, завдання 210)

3. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

1) Завдання 212 (с. 34).

Відповідь: бик.

2) «Весела задача».

Шапокляк вирішила навчитися працювати за комп’ютером. Для цього вона купила картридж за 80 грн і дві пачки паперу по 50 грн. Скільки грошей витратила Шапокляк?

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які числа ми вивчаємо?

— На які три розряди поділяються вивчені нами числа?

— З яким видом задач ознайомилися на уроці?

— Чи складно розв’язувати такі задачі?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 34, завдання 213; 214.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (05.12.2015)
Переглядів: 2065 | Рейтинг: 0.0/0
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Комахи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]