Показано матеріалів: 851-860
Урок № 6 Шпаки прилетіли Упорядкування деформованого тексту Мета: вчити упорядковувати деформовані речення, а потім складати текст з відновлених речень, добирати заголовок; розвивати мислення, мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до пташок. Обладнання: малюнок із зображенням шпака, робочий зошит. |
Урок № 5 Прийшла зима Упорядкування деформованого тексту Мета: вчити впорядковувати деформований текст; переставляти речення відповідно до логіки загального змісту; вилучати зайві речення, що не відповідають темі; розвивати мовлення, логічне мислення; збагачувати лексичний запас; виховувати любов до природи. Обладнання: ілюстрації із зображенням зимових краєвидів, запис «Пори року. Січень» П. Чайковського, робочий зошит. |
Урок № 4 Чому ластівки відлітають найпершими? Складання міркування за запитаннями Мета: узагальнити знання про текст; удосконалювати вміння та навички школярів складати відповіді на запитання; складати твори-міркування; розвивати вміння добирати переконливі докази, аналізувати, робити висновки. Обладнання: малюнок із зображенням ластівок, які ліплять гніздо; робочий зошит. |
Урок № З Тварини і люди Складання плану, усний переказ тексту за планом. Складання і запис запитань до прочитаного тексту Мета: закріпити вміння ділити текст на логічно завершені частини; складати план готового тексту, компонувати зв'язну розповідь за поданим планом; розвивати вміння письмово оформляти запитання до прочитаного тексту; зв'язно висловлюватися; виховувати почуття любові до тварин. Обладнання: малюнки із зображенням їжака, кошеняти, птахів; робочий зошит. |
Урок 2 Мої літні канікули Складання і запис речень, пов'язаних за змістом, на основі власних вражень Мета: вчити складати невеликі тексти (3-4 речення) про пережите, побачене під час канікул; повторити знання про текст; розвивати мовлення; збагачувати лексичний словник; викликати бажання передати свої враження влучними, образними виразами. Обладнання: робочий зошит, фотовиставка «Літні канікули», виставка малюнків «Літні канікули». |
Урок 1 Дзвоник кличе нас до школи Складання 3-4 речень, пов'язаних за змістом, складання розповіді Мета: вчити складати речення, пов'язані за змістом, за запитаннями на визначену тему; викладати свої думки в логічній послідовності; правильно будувати речення; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до школи, країни. Обладнання: малюнки на тему «Школа», робочий зошит. |
УРОК 34 Тема. Взаємозв’язки в природі Мета: розширити уявлення учнів про ланцюги живлення, взаємозв’язки рослин і тварин із неживою природою; розвивати уміння аналізувати, порівнювати; виховувати бажання бути господарем, бережно ставитися до природи. Обладнання: ілюстрації. |
УРОК 33 Тема. Мозок і нерви. Як людина сприймає Мета: формувати елементарні поняття нервова система (головний і спинний мозок, нерви, їх значення в організмі), органи чуття людини (види органів чуття, подразники, що сприймаються кожним органом); уявлення про роботу нервової системи й органів чуття, про шляхи збереження органів чуття; вміння розрізняти на своєму тілі ті місця, де знаходяться головний і спинний мозок, нерви, розрізняти органи чуття, дотримуватися режиму дня, чергувати розумову працю з фізичною працею та відпочинком; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами тіла людини, доводити судження: «Організм — єдине ціле»; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я, розуміння його цінності для людини, залежності життя людини від стану здоров’я. Обладнання: таблиці попередніх тем, ілюстрації, таблиці «Нервова система», «Органи чуття». |
УРОК 32 Тема. Для чого людині органи кровообігу. Бережи органи кровообігу Мета: формувати елементарне поняття органи кровообігу (судини, серце, їх значення в організмі), пульс; уявлення про кругообіг крові в організмі, про шляхи збереження органів кровообігу здоровими; вміння розрізняти на своєму тілі ті місця, де знаходиться серце і судини, визначити пульс, дотримуватися режиму дня; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між системами органів в організмі людини, моделювати ці зв’язки, робити висновки; виховувати розуміння необхідності берегти власне здоров’я, зокрема органи кровообігу, прагнення знати, як берегти серце, судини, і вміти це робити, доброзичливо ставитися до інших людей. Обладнання: муляж «Серце»; таблиці «Кровоносна система людини», «Органи дихання». |
УРОК 31 Тема. Для чого і як людина дихає. Бережи органи дихання Мета: формувати елементарне поняття органи дихання (розташування в організмі, значення); уявлення про газообмін в легенях, про необхідність чистого повітря для дихання, про звички, які шкідливо діють на органи дихання, про шляхи збереження органів дихання здоровими; вміння знаходити на своєму тілі місця, де розміщені органи дихання, дбати про чистоту повітря, дотримуватися правил гігієни під час спілкування з хворими людьми; формувати вміння висловлювати судження, встановлювати взаємозв’язки і залежності між органом й умовами його функціонування; розвивати уяву; виховувати охайність, допитливість, пізнавальний інтерес до вивчення свого організму. Обладнання: муляж «Органи дихання», таблиці «Органи дихання», таблиці минулого уроку, сантиметрові стрічки, картки. |