💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Мозок і нерви. Як людина сприймає

УРОК 33

Тема. Мозок і нерви. Як людина сприймає

Мета: формувати елементарні поняття нервова система (головний і спинний мозок, нерви, їх значення в організмі), органи чуття людини (види органів чуття, подразники, що сприймаються кожним органом); уявлення про роботу нервової системи й органів чуття, про шляхи збереження органів чуття; вміння розрізняти на своєму тілі ті місця, де знаходяться головний і спинний мозок, нерви, розрізняти органи чуття, дотримуватися режиму дня, чергувати розумову працю з фізичною працею та відпочинком; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами тіла людини, доводити судження: «Організм — єдине ціле»; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я, розуміння його цінності для людини, залежності життя людини від стану здоров’я.

Обладнання: таблиці попередніх тем, ілюстрації, таблиці «Нервова система», «Органи чуття».

ХІД УРОКУ

I. Підсумок фенологічних спостережень

II. Перевірка домашнього завдання

1. Інтерактивна гра «Мікрофон».

— Яке значення має кров в організмі людини?

2. Тестова перевірка знань.

III. Мотивація навчальної діяльності

Використання технології «Мозковий штурм».

— Як реагує організм, якщо шкіра руки торкається до гарячих, гострих предметів?

— Чому в роті виділяється слина, як тільки згадаєш про лимон або уявиш його під час їжі?

— Що відбувається за допомогою вух?

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні ми дізнаємось не тільки про те, чому людина забирає руку від гарячого, а й про будову і значення нервової системи, її властивості й органи, різні способи зміцнення нервової системи.

V. Робота над новим матеріалом

1. Розповідь учителя за таблицею.

1) Будова нервової системи, її робота.

2) Спинний мозок.

3) Головний і спинний мозок реагують на різну інформацію за допомогою 75 кілометрів павутиння нервів — тонких і чутливих волокон. По одних йдуть сигнали від усіх органів і нервових закінчень на шкірі, а по інших — надсилається інформація від головного і спинного мозку до органів, «повідомляючи», як їм треба діяти.

VI. Робота з підручником

1. Читання різних статей (учні самостійно готують розповідь про значення одного з органів).

2. Словникова робота.

3. Відповіді на запитання.

VII. Закріплення та осмислення знань

Робота в групах.

Завдання за картками.

I група

1. З чого складається нервова система людини?

2. Яке значення вона має для організму людини?

II група

1. Що шкодить нервовій системі?

2. Що треба робити для її зміцнення?

III група

1. Які органи чуття в нас є?

2. Що ми сприймаємо ними з довкілля?

VIII. Робота в зошиті Читання зашифровок.

Спочатку знайдіть перший кружечок і за лініями прочитайте, яку роботу виконують органи чуттів.

IX. Підсумок уроку

— Що найбільше запам’яталося?

— Що цікавого ви дізналися на уроці?

X. Домашнє завдання

1) Опрацювати статті з підручника.

2) Відповідати на запитання.

3) Виконати завдання в зошиті.

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (09.05.2014)
Переглядів: 1670 | Рейтинг: 0.0/0
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Як людина пізнає світ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]