Урок № 19
Тема: «Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої аплікації».Мета: ознайомити учнів із технологією виготовлення комбінованої аплікації, закріпити навички роботи з ножицями, клеєм, повторити навички і прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного. Обладнання: кольоровий папір, картон, кольорові ілюстрації, клей ПВА, пензлики для клею, ножиці, серветки. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань: 1. Показ вчителем графічного зображення ліній. – Діти, на столі в кожного з вас є аркуші, на яких зображені різні фігури (круг, овал, квітка, криві лінії). Їх треба вирізати. – Складіть паперову смужку «гармошкою», намалюйте круг і виріжте його. 2. Повторення правил роботи з клеєм. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку: – Ми виконали підготовчу роботу для того, щоб зробити гарну аплікацію «Квітка». – А сьогодні, діти, паперові квіти На уроці з вами будемо робити. Хоч не будуть мати вони аромату, Все ж їх, як і справжні, можна дарувати. – Так, діти, сьогодні будемо робити аплікацію «Квіти». Вирізуватимемо деталі за шаблоном. ІV. Засвоєння нових знань: 1. Планування роботи • Розглянути зразок аплікації; • зіставити з шаблонами; • дібрати папір і форму квітки; • підготувати матеріали та інструменти, основу виробу (чорний папір); • приклеїти деталі. 2. Фізкультхвилинка. 3. Бесіда про квіти: – Діти, уважно розгляньте аплікацію. Які квіти тут зображені? – Так, це нарциси. 4. Робота над легендою: – Послухайте легенду «Нарцис». – В одному селі жив дуже вродливий парубок. Він любив ходити на берег річки і, схиливши голову, дивитися у воду на свою вроду. Одного разу повз того хлопця йшов лихий чаклун. Йому стало заздрісно, що парубок такий гарний. Чаклун розсердився і сказав хлопцеві: – Віднині ти завжди дивитимешся у воду,— і перетворив його на нарцис. У цієї гарної квітки голівка схилена і ніколи не підводиться. Здається, ніби це сидить красень-хлопець і дивиться у воду... – Цю ж саму легенду завіршувала київська поетеса Валентина Бутрім. Послухайте її і спробуйте уявити все, про що йдеться. Лунає тиха мелодія. Вчитель декламує легенду «Нарцис». – Розказують, було таке колись... Жив у селі юнак один, Наркіс. Був той юнак вродливий, худорлявий, Високий, кароокий і білявий. Дівчата по нім сохли, та Нарцис На жодну з тих дівчат і не дививсь. Проте щодня дививсь в озерну воду, Подовгу милувавсь на власну вроду. Одна з дівчат Наркиса прокляла. Вона, напевно, відьмою була, Бо те прокляття мало дивну силу: На квітку юнака перетворило. ...Є вишукана квіточка — нарцис. Голівку опустила, як Нарцис, Неначе теж у воду задивилась... Давно вже ця легенда народилась... 5. Повторення правил роботи з ножицями. V. Практична робота: 1. Діти працюють самостійно за поданими інструкціями. Вчитель у разі потреби допомагає їм, нагадує, що виконувати завдання треба швидко, акуратно, працювати старанно. 2. Аналіз виробів. Звертається увага на якість аплікації, компоновку, співвідношення ко-льорів. V. Підсумок уроку – Яку квітку вчилися виготовляти? – Що цікавого ви дізналися на уроці? – Які вироби ви б ще хотіли виготовити? | |
| |
Переглядів: 5594 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Наш вернісаж |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Всього коментарів: 0 | |