Показано матеріалів: 91-100
Тема: Правопис закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. (Вправи 153-159.) Мета: Поглиблювати знання учнів про орудний відмінок іменників; формувати вміння й навички застосування правил для пояснення правопису закінчень іменників чоловічого роду; розвивати пізнавальну самостійність; виховувати любов до праці. |
Тема: Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а (-я) в орудному відмінку однини. (Вправи 148-152.) Мета: Ознайомити учнів з особливостями закінчень іменників жіночого роду на -а (-я) в орудному відмінку однини; виробляти вміння пояснювати правопис закінчень іменників жіночого роду в даній формі за допомогою засвоєного правила; розвивати вміння аналізувати мовні явища, виділяти істотні ознаки, встановлювати при-чинно-наслідкові зв'язки, виховувати увагу до мовленого слова. |
Тема: Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини. (Вправи 143-147.) Мета: Ознайомити учнів з особливостями закінчень іменників жіночого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини. Розвивати вміння пояснювати закінчення іменників жіночого роду в даній формі за допомогою засвоєного правила. |
Тема: Чергування звуків [і]з[о],[е]в іменниках жіночого та чоловічого роду. (Вправи 138-142.) Мета: Ознайомити учнів з чергуванням голосних звуків в окремих відмінках іменників чоловічого і жіночого роду на приголосний; виробляти уміння визначати звуки, що чергуються; виховувати почуття поваги до старших. |
Тема: Зміна приголосних перед закінченням в іменниках жіночого та чоловічого роду. (Вправи 133-137.) Мета: Ознайомити учнів з чергуванням приголосних в іменниках; формувати вміння й навички застосування правил для пояснення правопису іменників у давальному і місцевому відмінках однини; закріплювати навички правильного відмінювання іменників; розвивати пізнавальну самостійність; виховувати бережне ставлення до природи. |
Тема: Закінчення іменників у родовому відмінку однини. (Вправи 127-132.) Мета: Ознайомити учнів із правописом іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини; формувати вміння і навички користуватись орфографічним словником для перевірки закінчення таких іменників; розвивати словниковий запас учнів; виховувати культуру мовлення. |
Тема: Аналіз контрольного диктанту. Розрізнення відмінків іменників жіночого роду на -а (-я). (Вправи 119-126.) Мета: Ознайомити учнів зі способами розрізнення називного і знахідного, давального і місцевого відмінків іменників жіночого роду на -а (-я). Виробляти в учнів вміння і навички розрізняти відмінкові закінчення іменників. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. |
Тема: Диктант. Нечуйвітер Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знань за темою «Речення. Однорідні члени речення», та вміння, набуті під час вивчення цих тем. |
Тема: Особливості відмінювання іменників. (Вправи 114-118.) Мета: Закріпити знання про відмінювання іменників. Виробляти вміння ставити іменники в початковій формі, визначати відмінок конкретного іменника в контексті речення. |
Тема: Відмінювання іменників. (Вправи 108-113.) Мета: Ознайомити учнів з поняттям «відмінювання», із системою відмінків іменників, з відмінюванням як зміною форми слова. Виробляти вміння визначати відмінки іменників у контексті. Розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів. |