Тема: Диктант. Нечуйвітер Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знань за темою «Речення. Однорідні члени речення», та вміння, набуті під час вивчення цих тем. ХІД УРОКУ I. Організація класу до уроку. II. Диктант Нечуйвітер Прохолодними ранками, густими туманами, рясними дощами сповістила про себе золотокоса осінь. Ще стоять теплі дні, та в природі свої закони. Минула зоряна пора для багатьох трав. Та деякі рослини не підкоряються вимогам осені. В тіні сосен і дубів жовтіє нечуйвітер волохатенький. Вся рослинка густо вкрита світлим пушком. Тож і нагадує кумедне зайченя, що причаїлося в траві. Вже й листя опало. А нечуйвітер все зеленіє. Впаде на траву сніг, сховає рослину од лютих морозів. Живим і свіжим залишається її стебельце цілу зиму. (82 слова.) III. Збір зошитів. | |
| |
Переглядів: 3014 | |
Що належить до природи. Природа жива і нежива |
У царстві тварин |
Складові дороги. Безпечний перехід проїжджої частини дороги |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення дії множення. Назви чисел п... |
Всього коментарів: 0 | |