Тема: Диктант. Нечуйвітер Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знань за темою «Речення. Однорідні члени речення», та вміння, набуті під час вивчення цих тем. ХІД УРОКУ I. Організація класу до уроку. II. Диктант Нечуйвітер Прохолодними ранками, густими туманами, рясними дощами сповістила про себе золотокоса осінь. Ще стоять теплі дні, та в природі свої закони. Минула зоряна пора для багатьох трав. Та деякі рослини не підкоряються вимогам осені. В тіні сосен і дубів жовтіє нечуйвітер волохатенький. Вся рослинка густо вкрита світлим пушком. Тож і нагадує кумедне зайченя, що причаїлося в траві. Вже й листя опало. А нечуйвітер все зеленіє. Впаде на траву сніг, сховає рослину од лютих морозів. Живим і свіжим залишається її стебельце цілу зиму. (82 слова.) III. Збір зошитів. | |
| |
Переглядів: 3011 | |
Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ... |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |