Тема: Розповідь про «сина нашого полку». Ю. Збанацький «Гвардії Савочка». Робота над репродукцією картини П. Козина «Земляк» Мета: формувати навичку виразного та правильного читання; збагачувати знання учнів про мужність народу в роки Великої Вітчизняної війни, участь у ній дітей; вчити переказувати твір із творчим завданням; виховувати повагу до захисників Вітчизни. |
Тема: Сторінка з історії життя наших співвітчизників за океаном. І. Бондарчук «На новій землі» Мета: удосконалювати навички виразного читання; розширювати знання учнів про життя українців за кордоном; розвивати вміння знаходити в тексті міркування; дослідити, як вони допомагають передати душевний настрій героїв; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю. |
Тема: З історії Києва і Львова. Н. Забіла «Старовинне місто». М. Хоросницька «Звідки в міста назва - Львів» Мета: ознайомити учнів з історичним минулим нашого народу, походженням назви міст Києва і Львова; сприяти свідомому розумінню тексту; вдосконалювати навички виразного, усвідомленого читання; розвивати вміння самостійно аналізувати твори; виховувати інтерес до вивчення історії своєї країни. |
Тема: Міфи народів світу Мета: збагачувати мовний запас учнів; поглиблювати знання учнів про міфи як вид усної народної творчості; вчити визначати головну думку творів; розширювати читацький кругозір; виховувати інтерес до народної творчості. |
Тема: Відображення стародавніх подій у поезії Олександра Олеся. О. Олесь «Наші предки - слов'яни», «Ярослав Мудрий» Мета: поглибити знання дітей про Україну та її населення у давні часи; збагачувати словниковий запас; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати гордість за історичне минуле рідного краю. |
Тема: «Дедал та Ікар» (давньогрецький міф) Мета: збагачувати словниковий запас, формувати оцінні судження учнів, удосконалювати навички читання, розвивати зв'язне мовлення, виховувати зацікавленість до грецької міфології. |
Тема: «Гнів Перуна» (слов'янський міф про походження птахів) Мета: ознайомити учнів зі слов'янським міфом; дати уявлення про його витоки; розвивати зв'язне мовлення; вдосконалювати навички швидкого, виразного, свідомого читання; виховувати бажання вивчати історію свого народу. |
Тема: Як у міфах відображено створення людей. «Створення людей» (китайський міф) Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із міфами; збагачувати словниковий запас; розвивати творчу уяву, зв'язне мовлення; удосконалювати навички читання. |
Тема: Стародавній Єгипет. «Створення світу» (єгипетський міф) Мета: ознайомити учнів із Стародавнім Єгиптом, міфом «Створення світу»; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до історичної спадщини. |
Тема: Вступний урок до теми «Міфи народів світу. Сторінки з історії» Мета: дати уявлення учням про міфи, причини їх появи; ознайомити з уривками з міфів; розвивати творчу уяву; виховувати повагу до історичної спадщини. |