Тема: Стародавній Єгипет. «Створення світу» (єгипетський міф) Мета: ознайомити учнів із Стародавнім Єгиптом, міфом «Створення світу»; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до історичної спадщини. Обладнання: картки для розчитування. ХІД УРОКУ І. Вправи для підвищення швидкості читання 1. Читання «слів-блискавок». 2. Гра «Пройдіть лабіринт - прочитайте речення». - Що ви чули про Єгипет? - Як ви розумієте слово стародавній?. 3.Контроль за технікою читання. - Про стародавній Єгипет ви більше дізнаєтесь із тексту підручника на С. 5, прочитавши його упродовж 30 с. - Про які історичні пам'ятки ви дізналися? II. Актуалізація опорних знань - Яку тему ми зараз вивчаємо? - Що таке міф? - Чим міф відрізняється від казки і притчі? - Яких міфічних героїв ви знаєте? III. Вивчення нового матеріалу 1. Мотивація навчальної діяльності. - На сьогоднішньому уроці ми прочитаємо єгипетський міф «Створення світу». 2. Словникова робота. Лотос, хаос, пагорб. 3. Читання міфу вчителем. - Кого єгиптяни вважали творцем світу? 4. Читання міфу учнями мовчки. - Які власні назви зустрічаються в тексті? 5. Читання міфу «ланцюжком». 6. Самостійне складання питань за змістом тексту дітьми. 7. Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання. - Про що говориться в першій здогадці? - Що нагадував Всесвіт, коли не було ні землі, ні неба? - Прочитайте, хто такий Нун. - Хто з'явився із глибин Нуна? - Що судилося цим богам? - Прочитайте, що говориться в тексті про Сонце. - Про що йдеться в другій здогадці? - Хто був схований у пелюстках лотоса? - Прочитайте, що трапилося зі Всесвітом після появи дитини. - Як утворився світ згідно з третім міфом? - Який бог є творцем світу в єгипетських міфах? - Чому саме бог-Сонце у всіх здогадках є творцем світу? 8. Фізкультхвилинка. 9. Гра «Продовжте далі». Отой водяний хаос... І першим з цих богів... То був єдиний... Від дитини... Сонце - початок життя... 10. Робота з ілюстрацією. - Розгляньте малюнок. Зіставте його з текстом. Події з якого міфу зображено на малюнку? 11. Словесне малювання. - Уявіть себе художниками. Яку ілюстрацію ви б намалювали до цього твору? Доберіть назву до малюнка. 12. Гра «Розвідники». - Перегляньте текст і порахуйте в ньому власні іменники. - Що вони означають? 13. Складання плану (робота в групах). Кожна група зачитує свій план. Колективно визначають найвдаліші пункти плану, які записують у зошит. 14. Переказ тексту за планом. IV. Підсумок уроку - Що нового дізналися на уроці? - Що таке міф? - Чим міф відрізняється від казки і притчі? - Як у міфах єгиптян описується створення світу? - Який бог був творцем світу? V. Домашнє завдання 1 група. Зробити малюнок і підготувати детальний переказ за малюнком. 2 група. Скласти питання за змістом міфу. 3 група. Навчитись виразно читати міф «Створення світу». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1788 | |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто... |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |