💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Стародавній Єгипет. «Створення світу» (єгипетський міф)

Тема: Стародавній Єгипет. «Створення світу» (єгипетський міф)

Мета: ознайомити учнів із Стародавнім Єгиптом, міфом «Створення світу»; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання; розвивати зв'язне мовлення; виховувати повагу до історичної спадщини.

Обладнання: картки для розчитування.

ХІД УРОКУ

І. Вправи для підвищення швидкості читання

1. Читання «слів-блискавок».

2. Гра «Пройдіть лабіринт - прочитайте речення».

- Що ви чули про Єгипет?

- Як ви розумієте слово стародавній?.

3.Контроль за технікою читання.

- Про стародавній Єгипет ви більше дізнаєтесь із тексту підручника на С. 5, прочитавши його упродовж 30 с.

- Про які історичні пам'ятки ви дізналися?

II. Актуалізація опорних знань

- Яку тему ми зараз вивчаємо?

- Що таке міф?

- Чим міф відрізняється від казки і притчі?

- Яких міфічних героїв ви знаєте?

III. Вивчення нового матеріалу

1. Мотивація навчальної діяльності.

- На сьогоднішньому уроці ми прочитаємо єгипетський міф «Створення світу».

2. Словникова робота.

Лотос, хаос, пагорб.

3. Читання міфу вчителем.

- Кого єгиптяни вважали творцем світу?

4. Читання міфу учнями мовчки.

- Які власні назви зустрічаються в тексті?

5. Читання міфу «ланцюжком».

6. Самостійне складання питань за змістом тексту дітьми.

7. Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання.

- Про що говориться в першій здогадці?

- Що нагадував Всесвіт, коли не було ні землі, ні неба?

- Прочитайте, хто такий Нун.

- Хто з'явився із глибин Нуна?

- Що судилося цим богам?

- Прочитайте, що говориться в тексті про Сонце.

- Про що йдеться в другій здогадці?

- Хто був схований у пелюстках лотоса?

- Прочитайте, що трапилося зі Всесвітом після появи дитини.

- Як утворився світ згідно з третім міфом?

- Який бог є творцем світу в єгипетських міфах?

- Чому саме бог-Сонце у всіх здогадках є творцем світу?

8. Фізкультхвилинка.

9. Гра «Продовжте далі».

Отой водяний хаос...

І першим з цих богів...

То був єдиний...

Від дитини...

Сонце - початок життя...

10. Робота з ілюстрацією.

- Розгляньте малюнок. Зіставте його з текстом. Події з якого міфу зображено на малюнку?

11. Словесне малювання.

- Уявіть себе художниками. Яку ілюстрацію ви б намалювали до цього твору? Доберіть назву до малюнка.

12. Гра «Розвідники».

- Перегляньте текст і порахуйте в ньому власні іменники.

- Що вони означають?

13. Складання плану (робота в групах).

Кожна група зачитує свій план. Колективно визначають найвдаліші пункти плану, які записують у зошит.

14. Переказ тексту за планом.

IV. Підсумок уроку

- Що нового дізналися на уроці?

- Що таке міф?

- Чим міф відрізняється від казки і притчі?

- Як у міфах єгиптян описується створення світу?

- Який бог був творцем світу?

V. Домашнє завдання

1 група. Зробити малюнок і підготувати детальний переказ за малюнком.

2 група. Скласти питання за змістом міфу.

3 група. Навчитись виразно читати міф «Створення світу».



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (11.03.2015)
Переглядів: 1788 | Рейтинг: 2.0/1
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]