Тема: «Дедал та Ікар» (давньогрецький міф) Мета: збагачувати словниковий запас, формувати оцінні судження учнів, удосконалювати навички читання, розвивати зв'язне мовлення, виховувати зацікавленість до грецької міфології. Обладнання: картки зі словами. ХІД УРОКУ І. Вправи для вдосконалення читацьких навичок 1. Читання складової таблиці. 2. Повторення вивчених скоромовок. 11. Актуалізація опорних знань учнів 1. Виразне читання тексту міфу «Гнів Перуна» і відповіді на запитання за його змістом. 2. Стислий переказ тексту міфу. III. Вивчення нового матеріалу 1. Мотивація навчальної діяльності - Над якою темою ми зараз працюємо? - Що таке міф? - З якої мови походить слово міф? - А на сьогоднішньому уроці прочитаємо міф стародавньої Греції «Дедал та Ікар». 2. Словникова робота. 1) Пояснення значення слів: Афіни, Крит. 2) Читання слів «буксиром» з карток: різьбяр, зіштовхнув, критських, афінянинові, Ікарійським, зненацька, розпачливо, небіж, напризволяще. 3) Добирання синонімів до слова відчайдушний 3. Читання міфу вчителем. - Назвіть головних героїв твору. 4. Читання міфу учнями мовчки. - Знайдіть складові частини тексту. 5. Читання твору учнями «ланцюжком». 6. Фізкультхвилинка. 7. Вибіркове читання. - Прочитайте зачин, кінцівку. - Прочитайте міркування Дедала. - Прочитайте повчання батька. Якими його словами передається засторога? - Доведіть словами з тексту, що Дедал дуже любив свого сина. 8. Відповідь на питання за змістом. - Ким був Дедал? - У чому його звинуватили? - Як він опинився на острові Крит? - Чому він там почувався рабом? - За яких обставин загинув Ікар? - До якого острова долетів Дедал? - Як люди зберегли пам'ять про Ікара? 9. Гра «Продовжте речення». Минали роки... Тепер увесь вільний час... Ікар спершу слухняно... Нещасний батько... 10. Робота з ілюстрацією. - Розгляньте малюнок. Зіставте його з текстом. Доберіть назву до малюнка. - Який епізод міфу на ньому зображено? 11. Визначення головної думки твору. М. Підсумок уроку - Що цікавого дізналися на уроці? - Відповіді на запитання підручника (С. 14). - Який розділ ми закінчили вивчати? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2810 | |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Народні традиції і здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |