УРОК 58 Тема: Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання частинамиМета: формувати навички лічби в межах 20; вчити креслити відрізок за даною умовою; повторити додавання і віднімання частинами; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба • Полічи від 11 до 20; від 20 до 7. • Назви сусідів числа 15. • Назви число попереднє до числа 17. • Назви число, наступне до числа 15. • Яке число утвориться, якщо 12 збільшити на 1? 2 Гра «Кращий стрілок» 3 Робота за індивідуальними картками Картка № 1 Картка № 2 а) 10 - 7 = а) 10 - 2 = 6 - 4 □ 4 - 2 8 + 2 □ 10 - 6 9 - 3 □ 5 + 5 1 + 9 □ 8 - 2 7 - 3 □ 5 + 2 2 + 3 □ 8 - 3 б) У Каті 5 ляльок, а в Олі — льок в Олі? на 3 менше. Скільки ля- б) У Мишка 7 машинок, а в Сергійка — на 2 машинки більше. Скільки машинок у Сергійка? 4 Кругові приклади 8 + 2 - 37 - 5 + 6 8 - 6 + 7 9 - 5 + 15 + 1 + 0 6 - 5 + 7 III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота за таблицею — Порахуйте кількість білих квадратиків у першому стовпці. — Порахуйте кількість блакитних квадратиків у першому стовпці. — Яке число вийшло? — Скільки в цьому числі десятків? Скільки одиниць? І т. д. 2 Робота з геометричним матеріалом — Накресліть відрізок завдовжки 10 см. — Другий відрізок на 2 см довший від першого. — Чому дорівнює довжина другого відрізка? (12 см) — Як дізналися? Чому використовували дію додавання? — 12 см — це 1 дм 2 см. — Накреслимо цей відрізок у зошиті і підпишемо його довжину: 1 дм 2 см. ● Фізкульхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять, (Із словами підвестися, Починаєм рахувать...сплеснути в долоні, по колінах.) Дві руки і дві ноги, Пальців на руках по п’ять, —(Потрусити кистями рук.) Стільки друзів навкруги!(Повернутися праворуч, ліворуч Математика цікава з розведеними руками.) І корисна дуже справа. 3 Додавання і віднімання числа частинами 3 5 + 4 7- 4 — Як інакше можна додати і відняти число 4 частинами? 5 + 3 + 1 = 97 - 1 - 3 = 3 5 + 1 + 3 = 97 - 3 - 1 = 3 4 Складання і розв'язування задачі Від смужки завдовжки 10 см відрізали 5 см, а потім ще 2 см. На скільки сантиметрів смужка стала коротша? 5 Самостійна робота 9 - 7 = □ 10 - 6 + 4 = □ 3+ 4 □ 5 + 0 2 + 7 = □ 2 + 7 - 8 = □ 8- 6 □ 3 + 5 7 - 5 = □3 - 3 + 7 =□5 + 2 □ 9 - 2 ● Зорова гімнастика 6 Логічна задача Стоїть у полі дуб. На дубі три гілки. На кожній гілці по три яблука. Скільки всього яблук? IV. Підсумок уроку. Рефлексія Повторити пряму і зворотну лічбу в межах 20. — Оцініть свою роботу сонечком, якщо все зрозуміли на уроці. — Намалюйте хмаринку, якщо виникли труднощі. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3014 | |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Приголосні мають різний характер |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Чим ми чуємо |
Всього коментарів: 0 | |