💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання частин

УРОК 58

Тема: Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання частинами

Мета: формувати навички лічби в межах 20; вчити креслити відрізок за даною умовою; повторити додавання і віднімання частинами; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба

 • Полічи від 11 до 20; від 20 до 7.

 • Назви сусідів числа 15.

 • Назви число попереднє до числа 17.

 • Назви число, наступне до числа 15.

 • Яке число утвориться, якщо 12 збільшити на 1?

 2 Гра «Кращий стрілок»

3 Робота за індивідуальними картками

 Картка № 1

Картка № 2

 а) 10 - 7 =

а) 10 - 2 =

 6 - 4 □ 4 - 2 8 + 2 □ 10 - 6 9 - 3 □ 5 + 5

 1 + 9 □ 8 - 2 7 - 3 □ 5 + 2

 2 + 3 □ 8 - 3

 б) У Каті 5 ляльок, а в Олі —

льок в Олі?

 на 3 менше. Скільки ля-

 б) У Мишка 7 машинок, а в Сергійка — на 2 машинки більше. Скільки машинок у Сергійка?

 4 Кругові приклади

8 + 2 - 37 - 5 + 6 8 - 6 + 7

9 - 5 + 15 + 1 + 0 6 - 5 + 7

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Робота за таблицею

— Порахуйте кількість білих квадратиків у першому стовпці.

— Порахуйте кількість блакитних квадратиків у першому стовпці.

— Яке число вийшло?

— Скільки в цьому числі десятків? Скільки одиниць? І т. д.

 2 Робота з геометричним матеріалом

— Накресліть відрізок завдовжки 10 см.

— Другий відрізок на 2 см довший від першого.

— Чому дорівнює довжина другого відрізка? (12 см)

— Як дізналися? Чому використовували дію додавання?

— 12 см — це 1 дм 2 см.

— Накреслимо цей відрізок у зошиті і підпишемо його довжину: 1 дм 2 см.

 ● Фізкульхвилинка

Раз, два, три, чотири, п’ять, (Із словами підвестися,

Починаєм рахувать...сплеснути в долоні, по колінах.)

Дві руки і дві ноги,

Пальців на руках по п’ять, —(Потрусити кистями рук.)

Стільки друзів навкруги!(Повернутися праворуч, ліворуч

Математика цікава з розведеними руками.)

І корисна дуже справа.

 3 Додавання і віднімання числа частинами

 3

 5 + 4 7- 4

 — Як інакше можна додати і відняти число 4 частинами? 5 + 3 + 1 = 97 - 1 - 3 = 3

 5 + 1 + 3 = 97 - 3 - 1 = 3

 4 Складання і розв'язування задачі

Від смужки завдовжки 10 см відрізали 5 см, а потім ще 2 см. На скільки сантиметрів смужка стала коротша?

 5 Самостійна робота

 9 - 7 = □ 10 - 6 + 4 = □ 3+ 4 □ 5 + 0

 2 + 7 = □ 2 + 7 - 8 = □ 8- 6 □ 3 + 5

 7 - 5 = □3 - 3 + 7 =□5 + 2 □ 9 - 2

 ● Зорова гімнастика 6 Логічна задача

Стоїть у полі дуб. На дубі три гілки. На кожній гілці по три яблука. Скільки всього яблук?

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

Повторити пряму і зворотну лічбу в межах 20.

— Оцініть свою роботу сонечком, якщо все зрозуміли на уроці.

— Намалюйте хмаринку, якщо виникли труднощі.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 3014 | Рейтинг: 0.0/0
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с...
Приголосні мають різний характер
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Чим ми чуємо
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]