Тема: Затишно дітям в пазусі казок Мета навчальна:поглиблювати інтерес учнів до творчості українських письменників - казкарів; розвивальна: розвивати інтелектуальні й творчі здібності учнів; виховна: виховувати інтерес до читання книг, повагу до творчості українських письменників - казкарів. |
Тема: «Я і мій телевізор» (за В. Кавою). В.Сухомлинський «Як Микола став хоробрим», «Веселе слово» Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати оцінні судження; розвивати читацькі навички; виховувати уміння правильно організовувати своє дозвілля. |
Тема: Ю. Ярмиш «Паличка-рятівниця». В. Чемерис «Чорна кішка, або Магічне число «сім» Мета: вдосконалювати уміння орієнтуватися у структурі тексту, аналізувати й виділяти головне у творі, формувати уміння робити висновки, висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати бажання вчитися працювати; розвивати зв’язне мовлення, техніку читання. |
Тема: О. Сенатович «Базіка»; «Ми розбили склянку з чаєм». Г. Бойко «Виступайченко»; «Обіцяльник». В. Гринько «Мирилки». М. Чумар-на «Казка про друга» Мета: формувати вміння сприймати зміст віршів; вдосконалювати навички виразного і правильного читання та навички літературного аналізу творів; викликати бажання обирати краще з літературних джерел для самовиховання. |
Тема: В. Сухомлинський «Як Павлик списав у Ніни задачу»; «Найкраща лінійка» Мета: вчити орієнтуватися у структурі тексту; формувати вміння визначати головну думку твору; давати характеристику головних дійових осіб, порівнювати вчинки і поведінку персонажів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати віру у свої сили. |
Тема: А. Костецький «Буває все...», «Краще — з друзями разом!», «Словник Славка» Мета: формувати вміння аналізувати віршовані твори; удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; виховувати почуття товариськості. |
Тема: Людина починається з добра Мета: вчити дітей робити висновки з прочитаних творів, визначати кращі моральні якості людини; вчити жити в суспільстві за правилами людської моралі; вміти визначати, що таке добро і зло; розвивати мислення і мовлення. |
Тема: А дружити треба вміти! Пригоди і захоплення твоїх ровесників Мета: ознайомити дітей із творами (короткий огляд) даних тем, їхніми авторами, головними героями, їх захопленнями; удосконалювати навички виразного читання; викликати бажання до читання додаткової літератури за запропонованою тематикою. |
Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити вміння та знання учнів із вивченої теми; розвивати техніку читання, зв’язне мовлення; прищеплювати любов до рідного слова, мови. |
Тема: Ю. Ярмиш «Як Солов’ятко вскочило у біду» Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання, вміння працювати самостійно; розвивати читацькі навички; збагачувати словник учнів; формувати оцінні судження; прищеплювати любов до рідного слова, мови. |