Тема: Л. Полтава «Лісова книга». В. Скомаровський «Три лижні». А. Костецький «Лист до птахів» Мета: розвивати в учнів спостережливість, допитливість до навколишнього світу; вчити доводити свої міркування; правильно і виразно читати вірші; виховувати любов до природи. |
Тема: О. Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...»; «Степ». М. Рильський «Розмова з другом»; «Зимовий ранок» Мета: розширити знання дітей про життєвий і творчий шлях Олександра Олеся; розвивати вміння бачити словесні картини, розуміти красу поетичних творів; збагачувати мову образними виразами; удосконалювати навички правильного, виразного і свідомого читання; виховувати захоплення красою і мудрістю природи. |
Тема: А. Малишко «Дощик». Ю. Ярмиш «Дрібний дощ». Акровірші В.Довжика і М. Романченка. В. Сухомлинський «Камінь» Мета: вчити учнів захоплюватись красою природи; розвивати їхню уяву, фантазію, зв’язне мовлення; збагачувати мовлення дітей образними словами і висловами; виховувати любов і бережливе ставлення до природи рідного краю. |
Тема: А. Малишко «Яблука». Л. Костенко «Здивовані квіти». К. Перелісна «Заворожений сад» Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом А. Малишка; формувати уміння аналізувати віршовані твори; вчити учнів захоплюватися красою природи, розвивати їхню уяву, фантазію, зв’язне мовлення. |
Тема: Барви осені Мета: вчити учнів бачити й розуміти прекрасне в природі, в житті, в музиці, поезії; розвивати вміння ділитися своїми враженнями про прочитане, працювати над художніми творами, робити аналіз прочитаного; розширювати кругозір дітей; виховувати почуття любові до рідної природи, прагнення оберігати її. |
Тема: «Чому людина не знає, доки живе» (біблійна легенда). Підсумок за темою Мета: продовжувати вчити читати за особами, складати діалог; розвивати швидкість та виразність читання; виховувати бажання читати повчання Святого Письма та виконувати їх. |
Тема: «Каїн і Авель» (біблійна легенда) Мета: продовжувати знайомити учнів із біблійними легендами; розвивати техніку читання; виховувати характер, уміння передавати своє ставлення до прочитаного. |
Тема: «Вавилонська вежа» (біблійна легенда) Мета: вчити виразно читати, ділити текст на частини і складати план прочитаного; розвивати уміння працювати над художніми засобами; виховувати віру в легенду про виникнення різних мов на землі. |
Тема: Біблійні легенди Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити кругозір дітей про духовність; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді. |
Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити знання, уміння й навички учнів за темою «Усна народна творчість». |