💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Біблійні легенди

Тема: Біблійні легенди

Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити кругозір дітей про духовність; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді.

Обладнання: Біблія для дітей з ілюстраціями, епідіаскоп.

ХІД УРОКУ

I. Хвилина створення настрою

Урок починається читанням молитви «Отче наш» (із запаленою свічкою у руках молитву читає підготовлена заздалегідь учениця, учні повторюють слова молитви за нею).

II. Робота над темою уроку

1. Слово вчителя.

— Із цією священною молитвою на устах, яка, на думку християн, має магічну силу, людина іде ввечері на спочинок, а вранці благословляє світ на щасливу днину. Крім молитви, магічною силою наділене Святе Письмо для християн. Всі ви, напевно, чули про Біблію. Це одна з найдавніших та найвідоміших книг світу, яку писали наймудріші люди протягом багатьох століть. Назвою «Біблія» об’єднано окремі книги — священні тексти, визнані церквою непорушними законами віри й життя. У них містяться церковні проповіді, молитви, легенди про життя святих, їхні пророцтва. Біблія — надзвичайна пам’ятка культури для всіх людей світу. Її зміст надихав і надихає на творчість художників, письменників, композиторів.

2. Повідомлення теми уроку.

3. Огляд навчального матеріалу в підручнику.

1) Які легенди ми прочитаємо у цьому розділі?

(Учні гортають розділ підручника і називають легенди: «Вавилонська вежа», «Каїн і Авель», «Чому людина не знає, доки живе».)

2) Розгляд ілюстрації з «Біблії для дітей».

— Чому зміст Біблії зберігся і дійшов до нас із глибини віків?

— Чому ця книга залишається цінною і для сучасних людей?

3) Зачитування підготовленими учнями окремих легенд із «Біблії для дітей» (розгляд ілюстрацій під епідіаскопом).

4) Знайомство з віршами «Нового завіту».

Завдання. Знайти 10 Божих заповідей і записати їх у зошит. Запам’ятати і виконувати.

4. Робота з підручником.

1) Розгляд ілюстрацій до творів.

2) Ознайомлення зі значенням незнайомих слів, що будуть зустрічатися у творах.

3) Прочитати виділені речення з кожного твору.

— Чи можна здогадатись, про що буде розповідатися у легендах?

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота над виразністю читання.

Завдання. Прочитати картки зі словами (різними способами). Здогадатися, з якого вони твору.

Картка 1Картка 2Картка 3

давно Євапруття

довічну братпліт

буцімтодеревавитримає

цеглини зіркине знає

покрівлявогнищедонині

Бог Ягве зненавиділи сумлінно

— Які саме слова допомогли вам здогадатися?

ІІІ. Підсумок уроку

— Чи викликав у вас матеріал цього розділу інтерес до його читання?

— Чи вірите ви у легенди, які вміщено в Біблії?

— Спробуйте здогадатись, чому люди вірують у Бога і поклоняються Всевишньому.

— Чи це добре, коли у щось віриш?

М. Домашнє завдання

1. Підготуватися до переказу однієї з легенд з Біблії (близько до тексту).

2. Скласти тести для перевірки сприймання прочитаного твору.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (25.02.2015)
Переглядів: 1734 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте...
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка»
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]