💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 319
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 31 32 »»


Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій

Мета: формувати вміння знаходити невідомі компоненти дії множення і ділення, розв'язувати задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника за допомогою рівняння, порівнювати вирази, не виконуючи обчислень; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

3 Клас | Математика | Переглядів: 3910 | Додав: SYLER

Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника

Мета: повторити конкретний зміст дії ділення, назви компонентів при діленні; вдосконалювати навички розв'язування задач на ділення; розвивати вміння обчислювати периметр прямокутника, логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 3917 | Додав: SYLER

Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата

Мета: закріпити зміст дії множення, зв'язок додавання і множення; повторити назви компонентів і результату дії множення; розглянути розв'язання задачі на дві дії, яка містить дію множення; розвивати вміння обчислювати периметр квадрата; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати уважність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2307 | Додав: SYLER

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички учнів у межах 100; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати самостійність, увагу; виховувати інтерес до математики.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2056 | Додав: SYLER

Віднімання суми від числа. Задані на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником

Мета: узагальнити знання про практичне застосування віднімання суми від числа; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати і розв'язувати задачі виразом; визначати час за годинником; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2029 | Додав: SYLER

Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником

Мета: ознайомити учнів із співвідношеннями між одиницями часу; вчити визначати час за годинником; формувати навички обчислень, використовуючи таблицю множення; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати розуміння необхідності берегти час.

3 Клас | Математика | Переглядів: 3495 | Додав: SYLER

Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами

Мета: узагальнити знання про практичне застосування додавання до числа суми двох чисел; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати й обчислювати задачі виразом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 3048 | Додав: SYLER

Перевірка додавання відніманням. Складання і розв'язування обернених задач

Мета: формувати вміння складати і розв'язувати обернені задачі, бачити структуру задачі на три дії; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння перевіряти дію додавання дією віднімання; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість під час виконання завдань.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2021 | Додав: SYLER

Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результаті додавання й віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника

Мета: формувати вміння розв'язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі, визначати істинні та хибні висловлювання; вдосконалювати вміння порівнювати числові вирази, не обчислюючи їх значення, обчислювати периметр многокутника; розвивати пізнавальну активність; виховувати старанність.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2965 | Додав: SYLER

Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло, круг

Мета: формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа, порівнювати їх; розвивати мислення учнів, увагу; виховувати інтерес до предмета.

3 Клас | Математика | Переглядів: 2525 | Додав: SYLER