Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом Мета: ознайомити учнів з додаванням трицифрових чисел виду 240 + 430; формувати вміння розв'язувати задачі виразом, арифметичними діями з поясненням; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: формувати вміння додавати і віднімати способом округлення трицифрових чисел; розвивати вміння розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. |
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: вчити учнів порівнювати сотні, додавати і віднімати сотнями; дати уявлення про нерівності зі змінною; вчити розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розширена задана на зведення до одиниці (перший вид) Мета: закріпити вміння учнів додавати і віднімати круглі десятки; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; розвивати мислення; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного запису. |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці Мета: ознайомити учнів з розв'язуванням рівнянь, у яких права частина подана числовим виразом; формувати вміння розв'язувати розширені задачі на спосіб зведення до одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи Мета: ознайомити учнів з відніманням круглих десятків з переходом через розряд; з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задані на дві дії першого ступеня Мета: ознайомити учнів з додаванням круглих десятків з переходом через розряд; удосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі за коротким записом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати любов до математики. |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1; 187- 1). Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Істинні і хибні числові рівності і нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над помилками; ознайомити учнів з додаванням і відніманням числа 1 у межах 1000; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії першого ступеня, розрізняти істинні та хибні числові рівності й нерівності; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення; виховувати любов до математики. |
Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці Мета: закріплювати вміння виділяти у тексті задачі із взаємопов'язаними величинами, знаходити певну величину під час розв'язування задач; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. |
Одиниця вимірювання маси — тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі на зведення до одиниці (перший вид) Мета: ознайомити учнів з новою одиницею маси — тонною; установити співвідношення між тонною, кілограмом і центнером; формувати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці (першого виду); вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати старанність. |