💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці

Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці

Мета: закріплювати вміння виділяти у тексті задачі із взаємопов'язаними величинами, знаходити певну величину під час розв'язування задач; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

II. актуалізація ОПОРних знань (див. додаток на с. 70)

III. повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над задачами.

IV. закріплення вивченого матеріалу

1.Робота над задачею

1)Ціна гуски 5 грн. Яка вартість 4 таких гусок?

ЦінаКількість Вартість

5 грн4?

2) Творча робота над задачею зі зміною даних.

ЦінаКількість Вартість

4 грн?24 грн

?321 грн

2. Розв'язування задачі за поданим планом

За 5 кг яблук заплатили 30 грн. Скільки грошей треба заплатити за 8 кг таких яблук?

Аналіз умови задачі за питаннями вчителя. Запис короткої умови у таблиці.

Ціна Маса Вартість

5 кг30 грн

однакова 8 кг?

Користуючись таблицею, учні пояснюють розв’язання задачі за поданим планом.

План розв’язання

 1) Яка ціна яблук?

 2) Яка вартість 8 кг яблук?

— Запишіть розв’язання задачі в зошити.

— Поясніть, про що дізналися кожною дією.

Фізкультхвилинка

3.Розв'язування задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці

За три однакові книги заплатили 15 грн. Знайдіть вартість 6 таких книжок.

Учитель записує на дошці коротку умову задачі.

 3 книги — 15 грн 6 книг — ?

— Про що йдеться в задачі?

— Скільки грошей заплатили за 3 книги?

— Про що можна дізнатися за цими даними? (Ціну 1 книги)

— Чи можна тоді дати відповідь на питання задачі?

— Як знайдемо вартість 6 книжок?

— Запишіть розв’язання задачі самостійно.

Слабшим учням учитель пропонує картку-підказку.

 1) □ : □ = □ (грн) — ціна однієї книги

 2) □ ■ □ = □ (грн) — вартість покупки Відповідь: 30 гривень.

4.Робота в групах

— Обчисліть приклади та з’ясуйте, що допоможе вам гарно засвоїти матеріал з математики.

48 : 6 + 12 = 20 П

54 : 6 - 8 = 1А

42 : 6 + 10 = 17 М’

30 : 6 + 28 = 33 Я

60 : 6 + 13 = 23 Т

18 : 6 + 28 = 31 Ь

0 + 36 : 6 = 6Д

17 + 12 : 6 = 19 О

30 - 54 : 6 = 21 Р

12 + 42 : 6 = 19 О

6 - 18 : 6 = 3В’

28 + 30 : 6 = 33 Я

3 ■ 6 + 18 : 6 = 21Р

5 ■ 5 - 36 : 6 = 19О

12 : 6 + 48 : 6 = 10 З

5 ■ 4 + 24 : 6 = 24У

24 : 3 + 54 : 6 = 17 М

36 : 6 + (55 - 37) = 24 У

48 : 6 - (43 - 38) = 3В

54 : 6 - (76 - 68) = 1А

42 : 6 - (92 - 89) = 4Г

24 : 6 - (100 - 97) = 1 А

5. Порівняння виразів

46 + 36 □ 46 - 2318:6 □ 3 ■ 8

45 : 5 □ 45 - 535: 5 □42 : 6

6. Завдання з логічним навантаженням

У змаганнях з настільного тенісу беруть участь 8 команд. За правилами змагань команда, яка програє, вибуває. На який день змагань визначиться переможець, якщо кожного дня команди гратимуть по одній грі? (На третій день)

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

Гра «Знайдіть числу пару»

 • Вартість 3 ручок — 15 грн. Яка вартість 6 таких ручок?

3 - 15 6 - ?

 • У двох цуценят 8 лап. Скільки лап у 4 цуценят?

2 - 8

4 - ?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 41, завдання 258.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.12.2015)
Переглядів: 4462 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка»
Жива і нежива природа
Весняні свята. Мамин день
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]