Розв'язування і порівняння задач, що містять групу взаємопов'язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника Мета: вчити учнів розв'язувати і порівнювати задачі, що містять трійки взаємопов'язаних величин; розвивати вміння обчислювати периметр; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність. |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини Мета: формувати вміння додавати і віднімати розрядні числа; ознайомити з новою одиницею довжини — кілометром; розвивати вміння розв'язувати задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати старанність. |
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості сотень, десятків, одиниць у трицифрових числах. Міліметр Мета: вправляти учнів у запису трицифрових чисел у розрядній таблиці; формувати вміння визначати загальну кількість сотень, десятків, одиниць у трицифрових числах; ознайомити з новою одиницею довжини — міліметром; вчити розв'язувати задачі, які включають збільшення, зменшення числа на кілька одиниць, у кілька разів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати організованість. |
Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики. |
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: ознайомити учнів з місцем числа у натуральному ряді; формувати вміння порівнювати числа на основі порядку їх слідування у натуральному ряді, розв'язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів; виховувати інтерес до математики. |
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики. |
Аналіз контрольної роботи. Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над помилками; формувати знання про нумерацію чисел у межах 1000, вміння розв'язувати задачі на дві, три дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. |
Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних дата чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями клас простих задач вивчених видів Мета: ознайомити учнів з випадками множення, ділення числа на 10 і діленням рівних чисел; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до предмета. |
Властивості множення і ділення. Множення чисел на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів Мета: закріпити знання учнів про випадки множення, коли одним з множників є числа 1 і 0, про випадки ділення числа на одиницю, ділення нуля; розвивати вміння обчислювати приклади, дотримуючи порядку дій, розв'язувати задачі на три дії; виховувати інтерес до предмета. |
Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів Мета: закріпити навички табличного множення і ділення; формувати вміння використовувати вивчений матеріал для розв'язування задач і знаходження значень виразів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета. |