Розв'язування і порівняння задач, що містять групу взаємопов'язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника Мета: вчити учнів розв'язувати і порівнювати задачі, що містять трійки взаємопов'язаних величин; розвивати вміння обчислювати периметр; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання 2. Гра «Допоможіть Сові розв'язати кругові» (с. 39, завдання 238) 3. Фронтальне опитування — Скільки сантиметрів в 1 м? в 1 дм? — Скільки міліметрів в 1 см? в 1 дм? — Порівняйте: 1 мм і 1 см; 14 дм і 140 см; 1 м 5 см і 15 см. — Перетворіть складені іменовані числа на прості. 6 м 8 дм = □ дм7м 09 см = ЦЦ мм3 см2мм= ЦЦ мм — Перша смужка завдовжки 3 см, а друга — 6 мм. У скільки разів перша смужка довша від другої? 4. Додавання і віднімання іменованих чисел (с. 39, завдання 239) 5 м 4 дм + 6 дм = 6 м 7 м + 6 дм = 7 м 6 дм 7 м 8 дм - 18 дм = 78 дм - 18 дм = 60 дм = 6 м 1 м - 27 см = 100 см - 27 см = 73 см 5. Хвилинка каліграфії (с. 39) III. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новим видом задач, будемо знаходити периметр геометричних фігур. IV. вивчення нового матеріалу 1. Розв'язування і порівняння задач (с. 39, завдання 240) Учитель креслить на дошці таблицю і заносить до неї числові дані задач. Використали на 1 пальто Кількість пальто Використали тканини ?728 м 4 м?28 м 4 м7? Учні записують розв’язання після аналізу кожної задачі. 28 : 7 = 4 (м) — на кожне пальто 28 : 4 = 7 (пальт) 4 ■ 7 = 28 (м) — на всі пальта — Що спільного в цих задачах? — Чим вони відрізняються одна від одної? — Як знайти кількість? — Яку дію використали для знаходження кількості тканини для пошиву одного предмета? — Якою дією дізналися загальну кількість тканини? 2.Самостійна робота (с. 39, завдання 241) — Складіть і розв’яжіть задачу за даними таблиці. Перевірка виконаної роботи. Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Завдання для допитливих (с. 40, завдання 242) — Скільки разів довелося розпилювати колоду? (5 разів) — Покажіть це за допомогою малюнка. 2. Робота з геометричним матеріалом 1) Робота над задачею (с. 40, завдання 243). — Чому дорівнює довжина прямокутника? — Що відомо про ширину прямокутника? — Як обчислити ширину прямокутника? (9 - 6 = 3 (см)) — Накресліть прямокутник. — Обчисліть його периметр. ((9 • 2 + 3 • 2 = 24 (см)) — Що таке периметр? 2) Робота над задачею (с. 40, завдання 244). — Що таке квадрат? — Чому дорівнює периметр квадрата? — Як знайти довжину сторони квадрата? (12 : 4 = 3 (см)) — Накресліть такий квадрат. 3. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 40, завдання 245) Розв’язання 9 - 7 = 2 (дні) VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на уроці? — Що вдалося на уроці виконати найкраще? — У чому зазнали труднощів? Гра «Відгадай "задумане" число» Число задумали,взяли Й до нього трійку додали. На шість помножим результат. Ще треба вісімку віднять. Тепер віднімем те число, Що в нас задумане було. Тепер усе на п’ять діліть І результат мені кажіть, А я вгадаю те число, Що в вас задумане було! (Віднявши від результату 2, «вгадати» задумане.) VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
| |
Переглядів: 3091 | |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки |
Київ — столиця України |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |