Додавання і віднімання способом округлення. Складені задані на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач Мета: формувати вміння додавати і віднімати способом округлення трицифрових чисел; розвивати вміння розв'язувати складені задачі на 2-4 дії; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання Завдання 309 (с. 49) с=1000;900 а=100;200 а = 100 Завдання 310 (с. 49) 5 ■ 4 - 10 = 10 (кг) Відповідь: більше яблук, на 10 кг. 2. Гра «Хто швидше?» (див. додаток на с. 82) 3. Математичний диктант • Запишіть числа 108; 120; 116; 146. • Запишіть число, що передує кожному з чисел: 100; 130; 178. • Запишіть наступне число, до чисел 476; 164; 300. Взаємоперевірка робіт. III. повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми будемо додавати і віднімати трицифрові числа, продовжимо роботу над задачами. IV. вивчення нового матеріалу 1. «Пригадай!». Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 49) 2. Тренувальні вправи 1) Завдання 312 (с. 50). — Випишіть тільки ті числа, які округлюють до меншого числа. 123; 171; 602;774;811. 2) Завдання 313 (с. 50). — Кожне число перетворіть на кругле. 147►150-► 477►480►332---► 330 602-------►600------►217-►220--------► 195------► 200 3. «Працюємо разом!» (с. 50, завдання 374) — Розгляньте таблицю. — Поясніть, як виконали дії. 4. Первинне закріплення (с. 50, завдання 375) — Обчисліть способом округлення. 540 + 70 = 540 + 100 - 30 = 610 350 - 80 = 350 - 100 + 20 = 270 870 + 60 = 870 + 100 - 40 = 930 150 - 90 =150 - 100 + 10 = 60 Фізкультхвилинка V.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над задачею (с. 50, завдання 317) — Скільки важить дама із собачкою, двома валізами і картиною? — Скільки важить одна валіза? А дві? — Як ви про це дізналися? — Яка маса собачки, картини? — Скільки разом важать собачка і картина? — Скільки важить дама? Розв’язання 1) 20 ■ 2 = 40 (кг) — маса двох валіз; 2) 2 ■ 2 = 4 (кг) — маса собачки і картини; 3) 40 + 4 = 44 (кг) — маса валіз, картини і собачки; 4) 110 - 44 = 66 (кг). Відповідь: 66 кг важить дама. 2. Розв'язування рівнянь з коментуванням біля дошки (с. 50, завдання 316) 3. Робота над задачею (с. 50, завдання 318) Запис на дошці короткої умови задачі за допомогою таблиці. Продуктивність праці Час роботи Загальний (за 1 годину)виробіток Старий верстат?2 год18 деталей Новий верстат?, на 5 деталей > — Скільки деталей виточить токар за 1 годину на старому верстаті? — Скільки деталей виточить токар на новому верстаті за 1 годину? Розв’язання 1) 18 : 2 = 9 (дет.) — токар за 1 годину на старому верстаті 2) 9 + 5 = 14 (дет.) Відповідь: 14 деталей за годину виточував токар на новому верстаті. 4.Робота з геометричним матеріалом (с. 49, завдання 311) — Розгляньте малюнки. — Скільки квадратів на першому малюнку? — Скільки квадратів на другому малюнку? — Знайдіть периметри квадратів, зображених на першому малюнку. Р = 3 ■ 4 = 12 (см) Р = 2 ■ 4 = 8 (см) Р = 15 мм + 15 мм + 15 мм + 15 мм = 60 мм = 6 (см) VI. ПІДСУМОК УРОКУ — На уроці ми вчилися... (додавати і віднімати способом округлення). — Пригадали, як розв’язувати... (рівняння, де права частина виражена числовим виразом). — Яке завдання виявилося для вас найскланішим? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
| |
Переглядів: 4825 | |
Обов'язки дітей і батьків |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Що потрібно знати про природу |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |