Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задані на дві дії першого ступеня Мета: ознайомити учнів з додаванням круглих десятків з переходом через розряд; удосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі за коротким записом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати любов до математики. ХІД УРОКУ i. організаційний момент ii. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання — Зачитайте відповіді завдання 267 (с. 43). — Зачитайте вираз до задачі 268 (с. 43). 2. Математичний диктант (с. 43, завдання 270) Відповіді: 287; 198; 399; 410; 701. 108; 239; 716; 800; 799. 111;999;500;401;126. Взаємоперевірка робіт. 3. Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 1) 720 - 20810 + 9 2) У вазу поставили 9 ромашок, а волошок — на 4 більше. Скільки квітів поставили у вазу? Картка 2 1) 110 - 10630 + 5 2) На першій полиці стояло 5 книжок, а на другій — у 5 разів більше. Скільки книжок стояло на обох полицях? 4. Хвилинка каліграфії (с. 43) III. повідомлення теми УРОКУ — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з додаванням круглих десятків з переходом через розряд, продовжимо роботу над задачами. IV. вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота 1) Завдання 271 (с. 43). — Запишіть, скільки всього десятків у числах: 456 = 45 дес.300= 30 дес. 680 = 68 дес.120= 12 дес. 2) Завдання 272 (с. 44). — Запишіть у вигляді суми розрядних доданків числа. 345 = 300 + 40 + 5 601 = 600 + 1 554 = 500 + 50 + 4 790 = 700 + 90 2. «Виконай за зразком!» (с. 44, завдання 273) — Пригадайте, як ми додавали одиниці. — Як ми додамо 70 і 60? Міркуйте так: 70 — це 7 дес., 60 — це 6 дес., 7 дес. + 6 дес. = 13 дес., або 130. 3. Робота в парах (с. 44, завдання 274) — Знайдіть значення виразу. 40 + 70 = 11040+ 80 = 12040 + 90 = 130 — На скільки збільшився другий доданок? — На скільки збільшилася сума? 70 + 30 = 10080+ 30 = 11090 + 30 = 120 — На скільки збільшився перший доданок? — На скільки збільшилася сума? Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над задачею (с. 44, завдання 275) — Прочитайте задачу. — Скільки плиток сірого кахлю купили для кухні? — Скільки купили плиток із візерунком? — Яким є питання задачі? — Розв’яжіть задачу самостійно. — Перевірка виконаної роботи. 80 + 30 = 110 (п.) 2. Робота над задачею (с. 44, завдання 276) — Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом. Кілька учнів розповідають умову складеної задачі. Розв’язують задачу самостійно. Один учень працює за закритою частиною дошки. Розв’язання 1) 60 + 30 = 90 (с.) — у другій частині книги 2) 90 + 60 = 150 (с.) 3. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 44, завдання 277) Відповідь: 10 хвилин. 4. Розгадування ребусів (с. 43, завдання 269) Відповіді: місто, стовп, місток, тісто, столяр. VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Яким способом обчислення користувалися під час додавання круглих десятків? Наведіть приклади. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 44, завдання 278; 279. | |
| |
Переглядів: 2057 | |
Природа в місті (селі) та його околицях |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Всього коментарів: 0 | |