Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом Мета: ознайомити учнів з додаванням трицифрових чисел виду 240 + 430; формувати вміння розв'язувати задачі виразом, арифметичними діями з поясненням; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ (див. додаток на с. 82) III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми розглянемо новий спосіб додавання трицифрових чисел. Продовжимо роботу над розв’язанням розширеної задачі на зведення до одиниці. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Підготовча робота: 1) Завдання 321 (с. 50). — Скільки сотень у числах: 349; 126; 228; 317; 851? — Скільки всього десятків у числах: 705; 420; 542; 893? 2) Завдання 322 (с. 50). — Розкладіть числа на розрядні доданки. 3) Завдання 323 (с. 51). — Як легко і швидко обчислити приклади? — Які закони додавання використали? 2. Пояснення нового матеріалу (с. 51, завдання 324) — Щоб знайти суму чисел 240 і 430, треба кожне з чисел розкласти на розрядні доданки: сотні і десятки. Потім окремо додати сотні (200 + 400 = 600) і десятки (40 + 30 = 70). Додавши отримані числа (600 + 70 = 670), отримали відповідь. Висновок. Сотні додають до сотень, десятки до десятків. Знайдені результати додають. 3. Первинне закріплення. Усні обчислення (с. 51, завдання 325) — Поясніть обчислення виразів. Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1.Розв'язування розширеної задачі на спосіб зведення до одиниці (с. 51, завдання 326) Аналіз задачі за питаннями. Складання короткої умови у вигляді таблиці. Продуктивність праці Час роботиЗагальний (за 1 день)виробіток Арсен ? ^-13 дні27 літачків Брат?, на 5 літачків < ---'2 дні? — За скільки днів Арсен виготовив 27 літачків? (За 3 дні) — Чи знаємо ми, скільки літачків виготовляв Арсен за 1 день? (Ні) — Як це дізнатися? (27: 3 = 9) — На скільки літачків менше кожного дня виготовляв його брат? (На 5) — Як дізнатися, скільки літачків виготовляв кожного дня брат? (9 - 5 = 4) — Яким є головне питання задачі? Один учень працює біля дошки, розв’язує задачу виразом. Розв’язання (27 : 3 - 5) ■ 2 = 8 (л.) Відповідь: 8 літачків виготовить брат Арсена за 2 дні. 2. Творча робота над задачею (с. 57, завдання 328) — Складіть задачі за поданими виразами. (Кожна група отримує свій вираз.) Звітування груп. 3. Робота над задачею (с. 57, завдання 327) — Розв’яжіть задачу, склавши до неї коротку умову. Продуктивність праціЧас роботи Загальний (за 1 день)виробіток Мама? м-р-?2 дні18 ящиків Донька ?, на 4 ящ. < --- Розв’язання 1) 18 : 2 = 9 (ящиків) — мама за 1день 2) 9 - 4 = 5 (ящ.) — донька за 1 день 3) 9 + 5 = 14 (ящ.) Відповідь: 14 ящиків збирали мама з донькою кожного дня. VI. підсумок УРОКУ Вправа «Незакінчене речення» • Сьогодні на уроці ми навчилися... • Мені сподобалось... • Я б хотів (ла)... • А я зазнав труднощів під час... • Знання мені знадобляться, щоб... VII. домашнє завдання С. 51-52, завдання 329; 330. | |
| |
Переглядів: 2398 | |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Тварини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |