Показано матеріалів: 521-530
|
УРОК 66 Тема. Міри маси. Грам. Підсумок роботи в першому семестрі На уроці вчитель знайомить учнів з одиницею маси — грамом. Далі проводиться підсумок роботи в першому семестрі. Вчитель пропонує виконати завдання того виду, які не повною мірою засвоїли учні. Мета: формувати знання про прийоми додавання й віднімання круглих сотень та круглих десятків; повторити поняття прямого кута; провести творчу роботу за умовою задачі. |
|
УРОК 64 Тема. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин Мета: ознайомити з новою одиницею довжини; провести творчу роботу над задачею. |
|
УРОК 63 Тема. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини Мета: ознайомити з новою одиницею довжини, провести вимірювання довжини відрізків; опрацювати розв'язання задач на три дії складанням виразу. |
|
УРОК 62 Тема. Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел Мета: проаналізувати порозрядний склад трицифрового числа; опрацювати розв'язання складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
|
УРОК 61 Тема. Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел Мета: розглянути додавання й віднімання розрядних чисел та додавання й віднімання одиниці; опрацювати задачу на три дії, задачу з буквеним даним. |
|
УРОК 60 Тема. Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Елементи куба Мета: вправляти учнів у порівнянні й запису трицифрових чисел; провести творче опрацювання задачі; формувати вміння визначати елементи куба; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 59 Тема. Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; опрацювати задачу на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 58 Тема. Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць. Назви розрядних чисел Мета: ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел; опрацювати розв'язання задачі на спільну роботу; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 57 Тема. Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду Мета: ознайомити з прийомами утворення другої сотні; ознайомити з назвами круглих сотень; опрацювати розв'язання задачі, що містить знаходження невідомого зменшуваного. |
|
УРОК 56 Тема. Лічба в межах 199. Попереднє й наступне числа до поданого Мета: формувати знання про нумерацію чисел у межах тисячі; опрацювати задачі на сумісні дії першого і другого ступенів. |