УРОК 66 Тема. Міри маси. Грам. Підсумок роботи в першому семестрі На уроці вчитель знайомить учнів з одиницею маси — грамом. Далі проводиться підсумок роботи в першому семестрі. Вчитель пропонує виконати завдання того виду, які не повною мірою засвоїли учні. Мета: формувати знання про прийоми додавання й віднімання круглих сотень та круглих десятків; повторити поняття прямого кута; провести творчу роботу за умовою задачі. Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1. Гра «Прикрась ялинки». Групова робота На дошці — макети ялинок. В учнів — картки у вигляді новорічних іграшок із записаними прикладами. Діти об'єднуються в 3 команди. Розв'язавши приклад, учень прикріплює «іграшку» на ялинку. Виграє та команда, яка швидше впорається з прикладами. Обчислити. 1 кг — 1 г, 57 дм — 5 м, 49 мм + 4 см, 1 м — 1 см, 627 см — 6 м. Записати в центнерах: 500 кг, 800 кг, 300 кг. Маса цукерки 15 г. Яка маса двох таких цукерок? У хлопчика 5 монет по 2 к. і 4 монети по 5 к. Скільки грошей у хлопчика? До двоцифрового числа дописати зліва 5. Яке вийде число? Як воно змінилось? Вивчення нового матеріалу Підготовча робота за вправою № 554 Пояснення нового матеріалу за вправою 555 Первинне закріплення Завдання № 556. Перші два стовпчики учні розв'язують колективно з коментуванням. Решту — розв'язують самостійно. Завдання № 557. Перший стовпчик — розв'язання з коментуванням, решту — самостійно. Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Самостійне розв'язання задачі № 558 Колективна робота над задачею № 559 Про що можна дізнатись за поданими числами? Скільки літрів води залишиться у двох бідонах? На скільки літрів води менше буде у першому бідоні, ніж у другому, якщо воду відлити з першого бідона? На скільки літрів води буде більше у першому бідоні, ніж у другому, якщо воду відлити від другого бідона? Повторення знань про види кутів (за таблицею) 4.Задача з логічним навантаженням № 561 Слід звернути увагу дітей на те, що в умові задачі одне число подане словами (кілограм = 1 кг, 1000 г). 700 (1000 700) = 400 (г). Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1283 | |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Охорона водойм |
Всього коментарів: 0 | |