💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел

УРОК 59

Тема. Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел

Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; опрацювати задачу на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: нумераційна таблиця, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

I. Корекція, контроль та закріплення знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Усні обчислення

1) Гра «Склади іграшки».

На скриньках — відповіді до прикладів, написаних на іграшках. Діти повинні дібрати відповідні пари.

44 :і)'*0:3

( 32 : 4)(63 : 9)

Усні відповіді за завданнями № 488, 489.

Скільки гривень у 300 копійках? Скільки копійок у 7 гривнях? Скільки копійок у 5 грн. 05 копійках?

Назвати 5 послідовних чисел, починаючи зі 197.

Скласти задачу, яку розв'язують так: (6 + 8) : 2.

Скласти кілька прикладів на ділення з відповіддю 6.

Скласти кілька прикладів на множення з відповіддю 12.

Робота за картками. Картка 1

6 м = ? см; 5 м 08 см = ? см; 652 см = ? м ? см.

За 12 день майстер робить 3 віконних рами, а його учень — 1. За скільки днів вони зроблять 20 рам, працюючи разом?

Картка 2

10 м = ? см; 5 м 09 см = ? см; 500см = ? м.

Варення розклали у дволітрові банки. Спочатку розклали 6 кг варення, а потім — 12 кг. Скільки знадобилось банок?

II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Самостійна робота над прикладами № 491

Під час перевірки учні зачитують лише відповіді: спочатку ті числа, в яких є одиниці у кожному розряді, потім числа, в яких відсутні одиниці другого розряду, нарешті, числа, в яких немає одиниць першого розряду.

Фронтальна робота над задачею № 492

Фізкультхвилинка

Робота над завданнями № 493, 494

Учні розглядають розв'язання діями задачі № 493 і формулюють пояснення до кожної дії. Після цього вони складають усно кілька подібних задач і записують на дошці їх розв'язання виразом. Вчитель узагальнює структуру усіх цих виразів:

И ■ П + П або а • Ь + а

— Цей вираз є розв'язанням кожної такої задачі.

Завдання з логічним навантаженням (за вибором вчителя) Назвати 12 трицифрових чисел, користуючись словами, поданими

Підсумки уроку



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 1329 | Рейтинг: 0.0/0
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Вітальна листівка до дня матері
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]