УРОК 59 Тема. Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; опрацювати задачу на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: нумераційна таблиця, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Корекція, контроль та закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Усні обчислення 1) Гра «Склади іграшки». На скриньках — відповіді до прикладів, написаних на іграшках. Діти повинні дібрати відповідні пари. 44 :і)'*0:3 ( 32 : 4)(63 : 9) Усні відповіді за завданнями № 488, 489. Скільки гривень у 300 копійках? Скільки копійок у 7 гривнях? Скільки копійок у 5 грн. 05 копійках? Назвати 5 послідовних чисел, починаючи зі 197. Скласти задачу, яку розв'язують так: (6 + 8) : 2. Скласти кілька прикладів на ділення з відповіддю 6. Скласти кілька прикладів на множення з відповіддю 12. Робота за картками. Картка 1 6 м = ? см; 5 м 08 см = ? см; 652 см = ? м ? см. За 12 день майстер робить 3 віконних рами, а його учень — 1. За скільки днів вони зроблять 20 рам, працюючи разом? Картка 2 10 м = ? см; 5 м 09 см = ? см; 500см = ? м. Варення розклали у дволітрові банки. Спочатку розклали 6 кг варення, а потім — 12 кг. Скільки знадобилось банок? II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу Самостійна робота над прикладами № 491 Під час перевірки учні зачитують лише відповіді: спочатку ті числа, в яких є одиниці у кожному розряді, потім числа, в яких відсутні одиниці другого розряду, нарешті, числа, в яких немає одиниць першого розряду. Фронтальна робота над задачею № 492 Фізкультхвилинка Робота над завданнями № 493, 494 Учні розглядають розв'язання діями задачі № 493 і формулюють пояснення до кожної дії. Після цього вони складають усно кілька подібних задач і записують на дошці їх розв'язання виразом. Вчитель узагальнює структуру усіх цих виразів: И ■ П + П або а • Ь + а — Цей вираз є розв'язанням кожної такої задачі. Завдання з логічним навантаженням (за вибором вчителя) Назвати 12 трицифрових чисел, користуючись словами, поданими Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1329 | |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Вітальна листівка до дня матері |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Всього коментарів: 0 | |