💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи та задачі на дії різного ступеня

Урок 84

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи та задачі на дії різного ступеня

Мета: повторити таблицю множення числа 2; підготувати учнів до контрольної роботи.

Обладнання: предметні малюнки, схеми задач, таблиці усних обчислень.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Перший учень зачитує розв’язання задачі № 634.

2) Другий учень зачитує приклади з відповіддю 50 із № 635.

2. Усні обчислення

1) Виконання завдання № 636.

2) Математичний диктант.

• Знайти суму чисел 20 і 50;

• знайти різницю чисел 31 і 8;

• 23 збільшити на різницю чисел 17 і 9;

• до різниці чисел 56 і 40 додати 4;

• добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19;

• 20 зменшити на добуток чисел 2 і 8;

3) Гра «Допоможи інопланетянину розв’язати приклади».

2 · 9 + 12 2 · 5 – 9

2 · 5 + 18 51 – 48 + 9

46 – 6 – 9 30 – 2 · 7

4) Два птахи сперечалися. Кожен з них говорив про те, що приклади розв’язані правильно. Перевірте приклади і скажіть, хто з птахів кращий математик.

21 – 7 = 3

2 · 8 = 16

34 – 30 = 10

54 + 22 = 76

2 · 5 = 10

18 + 26 = 44

31 – 8 =23

2 · 9 = 18

2 · 2 = 4

53 + 7 = 60

II. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 638.

Діти розглядають малюнок до задачі, записують розв’язання.

Потім пояснюють, що знайшли кожною дією.

2) Розв’язання задачі № 639.

На дошці — скорочений запис задачі.

Було — ? м

Відрізали — 4 п. по 2 м

Залишилося — 24 м

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі?

Після аналізу діти записують задачу в зошити самостійно.

2. Фізкультхвилинка

3. Самостійна робота

Виконання завдань № 637, № 640.

4. Перевірка роботи

5. Знаходження значення виразів

Знайти значення виразу 2 · а, якщо а = 5, 7, 6.

Знайти значення виразу 23 + а, якщо а = 56, 35, 71.

Знайти значення виразу 71 – а, якщо а = 17, 62, 70.

6. Завдання для допитливих

1) Використовуючи кожну із цифр 1, 2, 3, 4, 5 по одному разу, запишіть три числа, такі, щоб сума їх дорівнювала 60.

2) У двоцифровому числі поміняли місцями цифри десятків та одиниць. Виявилося, що різниця між даним і утвореним числами дорівнює

0, а сума — 66. Знайдіть це число.

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 108 № 641, с. 109, № 642.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2707 | Рейтинг: 0.0/0
Що можна навчитись самому
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10
Істинні та хибні висловлення
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою
Охорона природного довкілля
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]