Урок 84 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи та задачі на дії різного ступеняМета: повторити таблицю множення числа 2; підготувати учнів до контрольної роботи. Обладнання: предметні малюнки, схеми задач, таблиці усних обчислень. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Перший учень зачитує розв’язання задачі № 634. 2) Другий учень зачитує приклади з відповіддю 50 із № 635. 2. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 636. 2) Математичний диктант. • Знайти суму чисел 20 і 50; • знайти різницю чисел 31 і 8; • 23 збільшити на різницю чисел 17 і 9; • до різниці чисел 56 і 40 додати 4; • добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19; • 20 зменшити на добуток чисел 2 і 8; 3) Гра «Допоможи інопланетянину розв’язати приклади». 2 · 9 + 12 2 · 5 – 9 2 · 5 + 18 51 – 48 + 9 46 – 6 – 9 30 – 2 · 7 4) Два птахи сперечалися. Кожен з них говорив про те, що приклади розв’язані правильно. Перевірте приклади і скажіть, хто з птахів кращий математик. 21 – 7 = 3 2 · 8 = 16 34 – 30 = 10 54 + 22 = 76 2 · 5 = 10 18 + 26 = 44 31 – 8 =23 2 · 9 = 18 2 · 2 = 4 53 + 7 = 60 II. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 638. Діти розглядають малюнок до задачі, записують розв’язання. Потім пояснюють, що знайшли кожною дією. 2) Розв’язання задачі № 639. На дошці — скорочений запис задачі. Було — ? м Відрізали — 4 п. по 2 м Залишилося — 24 м — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? Після аналізу діти записують задачу в зошити самостійно. 2. Фізкультхвилинка 3. Самостійна робота Виконання завдань № 637, № 640. 4. Перевірка роботи 5. Знаходження значення виразів Знайти значення виразу 2 · а, якщо а = 5, 7, 6. Знайти значення виразу 23 + а, якщо а = 56, 35, 71. Знайти значення виразу 71 – а, якщо а = 17, 62, 70. 6. Завдання для допитливих 1) Використовуючи кожну із цифр 1, 2, 3, 4, 5 по одному разу, запишіть три числа, такі, щоб сума їх дорівнювала 60. 2) У двоцифровому числі поміняли місцями цифри десятків та одиниць. Виявилося, що різниця між даним і утвореним числами дорівнює 0, а сума — 66. Знайдіть це число. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 108 № 641, с. 109, № 642. | |
| |
Переглядів: 2713 | |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Всього коментарів: 0 | |