💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел

УРОК 61

Тема. Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел

Мета: розглянути додавання й віднімання розрядних чисел та додавання й віднімання одиниці; опрацювати задачу на три дії, задачу з буквеним даним.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, кружечки з числами для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Завдання № 504. Двоє учнів читають складені рівняння, називають спосіб знаходження невідомого компонента і відповідь.

Перевірка прикладів № 505 проводиться вибірково.

Усні обчислення

1) Скласти намисто із кульок-бусинок (у порядку збільшення).

(Ьл (240 (112 ) (317 ) (137 ) (713 ) (730 (703 ) (710) (701 Поставити знак, пояснити свій вибір.

123 ... 107770 ... 7071000 ... 110

805 ... 59993 ... 309400 ... 380

Складіть задачу, яка б розв'язувалась таким виразом: 4 + 25 18 = ? (кг).

Індивідуальна робота за картками. Картка 1 Порівняй: 880 і 808, 375 і 360, 399 і 400.

Записати розв'язання задачі виразом. I — 45 кг II — на 9 кг менше—I -<—, II — ?, у 4 рази менше —'

Картка 2

Порівняй: 1 грн. 99 к. і 201 к.; 654 к. і 3 грн. 99 к.

Записати розв'язання задачі виразом. І — 15 шт. л ІІ — у 3 рази менше ^ •<■ ІІ — ?, на 37 шт. більше Усне обчислення прикладів № 506.

Математичний диктант.

Записати числа: двісті сорок сім, триста двадцять три, чотириста, вісімсот, п'ятдесят, шістсот сім, двісті двадцять два, двісті сорок два, сто шістдесят вісім.

Фізкультхвилинка

II. Закріплення вивченого матеріалу

Записати числа у вигляді суми розрядних доданків (завдання № 510).

Аналіз та розв'язання задачі № 511 (сильнішим учням можна запропонувати самостійне розв'язання задачі)

Завдання з логічним навантаженням (№ 512 і № 513)

1)Учні підставляють замість букви її значення і розв'язують задачу.

2) Прямокутник має всередині 4 однакових кола. Тому 8 см ділимо на 4. Дорівнює 2 см. У колі діаметр буде 2 см. Отже, і сторона ВС буде 2 см.

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 514, 515.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 1092 | Рейтинг: 0.0/0
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
У царстві тварин
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]