💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба в межах 199. Попереднє й наступне числа до поданого

УРОК 56

Тема. Лічба в межах 199. Попереднє й наступне числа до поданого

Мета: формувати знання про нумерацію чисел у межах тисячі; опрацювати задачі на сумісні дії першого і другого ступенів.

Обладнання: предметні малюнки, таблиця для усної лічби, набір паличок.

ХІД УРОКУ

I. Контроль, корекція і закріплення знань

Математичний диктант Записати дев'яту частину від 72.

Записати розв'язок рівнянь: х • 9 = 54, 45 : х = 9.

Записати значення виразу а : 9, якщо а = 81.

Ділене — 63, частка — 9. Знайти дільник.

3 м 6 дм зменшити у 9 разів.

Перший множник — 9, добуток — 18. Записати другий множник.

Усна лічба «Годинник»

На дошці — макет годинника, на ньому—числа. Вчитель вказує на число і називає цифру. Діти перемножують ці два числа і називають відповідь.

3.Порахувати десятками до 60, двадцятками до 60.

Вивчення нового матеріалу Підготовча робота

Учитель відраховує з учнями 10 паличок і зв'язує їх у пучок.

Як називається ця одиниця для лічби? (Десяток)

Далі вчитель з дітьми складає з 10 пучків-десятків пучок-сотню.

Робота над темою уроку Розповідь учителя.

За допомогою пучка-десятка можна утворювати нові числа, більші за сто. Один пучок з 10 пучків-десятків є сотня. Будемо користуватись зараз цим пучком. Візьмемо 1 пучок-сотню і ще одну паличку. Яке число утворилось? (101) Можна так складати різні числа: 102, 103, 104 тощо.

Робота з підручником Лічба від числа 100 до числа 110.

Називання чисел у завданнях № 460 і 461 за малюнками і таблицею Визначення попереднього і наступного чисел за завданням № 462 Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу

1. Обчислити.

+ 1 + 1

135 + 1 140 1 181 1 180 1 180 + 1 190 + 1

Назвати числа, що передують кожному з поданих, і числа, що йдуть за ними.

90, 100, 115, 120, 189.

— Як отримати від числа попереднє число? А наступне?

4. Розв'язання задачі № 465 (учні з високим рівнем знань можуть виконати розв'язання задачі самостійно, а решта працює під керівництвом учителя)

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 467, 468.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 2277 | Рейтинг: 0.0/0
ЗУСТРІЧ ЗІ ШКОЛОЮ ТА МУЗИКОЮ. МУЗИКА НАВКОЛО НАС
Практичне ознайомлення з поняттями "слово", "речення". Бе...
Переставна властивість додавання. Задачі та вправи на засвоєння таблиць додав...
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Числові вирази. Складання задач за розв'язком
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]