УРОК 56 Тема. Лічба в межах 199. Попереднє й наступне числа до поданого Мета: формувати знання про нумерацію чисел у межах тисячі; опрацювати задачі на сумісні дії першого і другого ступенів. Обладнання: предметні малюнки, таблиця для усної лічби, набір паличок. ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція і закріплення знань Математичний диктант Записати дев'яту частину від 72. Записати розв'язок рівнянь: х • 9 = 54, 45 : х = 9. Записати значення виразу а : 9, якщо а = 81. Ділене — 63, частка — 9. Знайти дільник. 3 м 6 дм зменшити у 9 разів. Перший множник — 9, добуток — 18. Записати другий множник. Усна лічба «Годинник» На дошці — макет годинника, на ньому—числа. Вчитель вказує на число і називає цифру. Діти перемножують ці два числа і називають відповідь. 3.Порахувати десятками до 60, двадцятками до 60. Вивчення нового матеріалу Підготовча робота Учитель відраховує з учнями 10 паличок і зв'язує їх у пучок. Як називається ця одиниця для лічби? (Десяток) Далі вчитель з дітьми складає з 10 пучків-десятків пучок-сотню. Робота над темою уроку Розповідь учителя. За допомогою пучка-десятка можна утворювати нові числа, більші за сто. Один пучок з 10 пучків-десятків є сотня. Будемо користуватись зараз цим пучком. Візьмемо 1 пучок-сотню і ще одну паличку. Яке число утворилось? (101) Можна так складати різні числа: 102, 103, 104 тощо. Робота з підручником Лічба від числа 100 до числа 110. Називання чисел у завданнях № 460 і 461 за малюнками і таблицею Визначення попереднього і наступного чисел за завданням № 462 Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу 1. Обчислити. + 1 + 1 135 + 1 140 1 181 1 180 1 180 + 1 190 + 1 Назвати числа, що передують кожному з поданих, і числа, що йдуть за ними. 90, 100, 115, 120, 189. — Як отримати від числа попереднє число? А наступне? 4. Розв'язання задачі № 465 (учні з високим рівнем знань можуть виконати розв'язання задачі самостійно, а решта працює під керівництвом учителя) Підсумки уроку Домашнє завдання № 467, 468. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2241 | |
Весняні свята. Великдень |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Всього коментарів: 0 | |