УРОК 60 Тема. Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Елементи куба Мета: вправляти учнів у порівнянні й запису трицифрових чисел; провести творче опрацювання задачі; формувати вміння визначати елементи куба; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для тесту, картки для усної лічби, нумераційна таблиця. ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція й закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Завдання № 496. Учитель запитує, як обчислити довжину другого відрізка. Приклади № 497. Учні зачитують лише відповіді. Усні обчислення 1)Розв'язати приклади і вгадати слово. БипЙЗЖвнАОЛІЦФКЧ 20 25 29 39 40 42 44 45 50 59 61 70 73 78 81 82 — В гостях у нас сьогодні Пізнайко. Він завжди прагне щось нове дізнатись. Завдання сьогодні нам пропонує він. 2)Тестова робота. Кожне завдання оцінюється 2 балами. В сумі учень отримує 12 балів. Число чотириста п'ятдесят записується так: а)405; б)450; в)455. У числі 189: а)сто сотень, вісімдесят десятків і дев'ять одиниць; б)одна сотня, вісімдесят десятківі дев'ять одиниць; в)одна сотня, вісім десятків і дев'ять одиниць. Число 376 записується сумою розрядних чисел так: а)300+70 + 6; б)300+60 + 7; в)300+7+ 6. Серед поданих чисел: 120, 112, 102, 121, 101, 100 найбільше число: а)120; б)112; в) 121. Серед чисел 23, 3, 4, 143, 14, 2, 3, 123, 132, 113, 13, 34, 43, 32, 134 підкреслені числа є : а)одноцифровими; б)трицифровими; в)двоцифровими. Розв'язанням рівняння 9 : х = 9 є число: а)9; б)3; в)1. Відповіді: 1 — б, 2 — в, 3 — а, 4 — 121, 5 — б, 6 — 1. 3) Повторення знань учнів про елементи куба за макетом. II. Вивчення нового матеріалу Підготовча робота Усне опрацювання вправи № 498. Коли учні назвали найбільше і найменше числа, вчитель уточнює, як вони їх визначили. (За кількістю сотень) Пояснення нового матеріалу — Трицифрові числа, як і двоцифрові, можна порівнювати. Спочатку дивляться на цифри найвищого розряду, в даному випадку — на цифри сотень. Якщо цифри сотень в обох числах різні, наприклад, 523 і 499, то більшим буде число, в якому цифра сотень більша. У даній парі більшим є число 523, бо 5 більше 4. Первинне закріплення матеріалу Виконання завдання № 499. Робота з нумераційною таблицею Учні по черзі виходять до дошки і записують з коментуванням у таблицю числа із вправи № 500 (1). Фізкультхвилинка Самостійна робота із завданням № 500 (2) Одному учневі вчитель пропонує роботу на закритій дошці. III. Закріплення вивченого матеріалу Фронтальна робота із завданням № 501 Аналіз та розв'язання задачі № 502 Після опрацювання умови задачі вчитель пропонує учням пояснити, про що можна дізнатись, коли знаходиться значення виразів, записаних у підручнику. Самостійна робота Розв'язання задачі № 503 за групами. !група (вищий рівень знань) — розв'язує задачу самостійно; Пгрупа (достатній рівень знань) — за схемою-виразом розв'язання задачі; III група (середній рівень знань) — під керівництвом учителя. Схема виразу розв'язання задачі: Підсумки уроку Домашнє завдання № 504, 505. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1633 | |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Всього коментарів: 0 | |