УРОК 62 Тема. Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Випадки додавання й віднімання, пов'язані з нумерацією чисел Мета: проаналізувати порозрядний склад трицифрового числа; опрацювати розв'язання складених задач, які містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки, картки для креслення. ХІД УРОКУ I. Контроль та закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Кожний учень отримує картку. На ній — дані про сторони прямокутника. Учні повинні визначити сторони прямокутника, накреслити його й знайти периметр. Довжина 9 см, ширина становить третю частину довжини. Побудувати прямокутник і знайти його периметр 2. Усні обчислення 1) Гра «Вибери приклад». Обчислити приклад, знайти та обвести його відповідь кружечком. Робота проводиться за варіантами, далі вчитель пропонує зробити взаємоперевірку карток. 16 3 • 5 2 • 8 3 • 6 5164 2 • 3 204 32 4 • 8 3 • 9 4 • 9 6124 102 183 9142 3 • 2 3 • 3 14 4 • 42 • 7 3 • 6 918: 2 3 • 4 168 812: 3 122 324 21 3 • 72 • 9 9 • 9 728: 4 162 567 2)Додати числа до поданих. 200 + 500, 40, 8 400 + 300, 20, 7 Записати числами (завдання № 517). Вивчення нового матеріалу Підготовча робота Які розряди має число 573? На якому місці, якщо лічити справа наліво, стоять одиниці? Десятки? Сотні? Що означає в даному числі цифра 5? 7? 3? Фронтальна робота за вправою № 518 Фізкультхвилинка Пояснення нового матеріалу. Вступне слово учителя Перед нами число 573. У ньому 5 сотень, 7 десятків і 3 одиниці. Це правильна відповідь, якщо говорити про число одиниць кожного розряду. Але ми не можемо стверджувати, що у числі 573 всього 3 одиниці. Адже і сотні, і десятки теж складаються з одиниць. Підрахуйте, скільки всього одиниць у цьому числі. (500 + 70 + 3 = 573) Тоді про кількість одиниць числа 573 можна сказати так: воно містить всього 573 одиниці, а в розряді I (одиниць) — 3 одиниці. Аналогічна робота ведеться і з десятками та сотнями. Читання й запис чисел завдань № 520 і 519 Віднімання чисел (вправа № 521) Рекомендується у перших двох прикладах зменшуване представити у вигляді суми розрядних доданків, а потім робити віднімання. Закріплення вивченого матеріалу Самостійне розв'язання задачі № 522 (можна пропонувати розв'язання за варіантами: сильніші учні — самостійно, слабкіші — під керівництвом учителя) 2, у 2 (Слід увагу що рази більше звернути дітей на те, вираз «у 2рази більше, ніж дівчат» означає, що дівчат буде у 2 рази менше.) Завдання з логічним навантаженням (№ 523) Підсумки уроку Домашнє завдання № 524, 525. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1420 | |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
З чого все почалося |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Доброта - це частина нас |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
Всього коментарів: 0 | |