УРОК 58 Тема. Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць. Назви розрядних чисел Мета: ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел; опрацювати розв'язання задачі на спільну роботу; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: нумераційна таблиця, геометричний матеріал для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль, корекція і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Записати вираз до задачі № 477. Вибрати з поданих чисел ті, що підходять до прикладів домашньої роботи. 5, 4, 9, 7, 8, 6, 52, 8, 9. Усні обчислення 1) Гра «Перевір себе». Учні розв'язують приклади, що записані на фігурах, знаходять подібну і звіряють свою відповідь з тією, що написана на зворотній стороні фігури. Вставити пропущені числа. 157, ...,..., 160, 161, ..., ..., 164, 165, 166, ..., ..., 169, ... . Назвати «сусідів» чисел. 95, 111, 105, 120. Робота з розрядною таблицею. Прочитати й записати число. Сотні Десятки Одиниці 10 6 12 5 18 0 13 2 Скільки всього копійок: в 1 грн. 25 к.? у 3 грн.? у 3 грн. 80 к.? у 5 грн. 07 к.? у 9 грн. 12 к.? Урок закінчився о 12 годині 50 хвилин. Коли розпочався урок, якщо його тривалість 40 хвилин? Полічіть від 135 до 147, від 152 до 161. Полічіть у зворотному порядку від 900 до 888, від 790 до 775. Скільки у числах 293, 609, 850 сотень, десятків, одиниць? Яке число утвориться, якщо до 199 додати 1; до 100 додати 10; до 100 додати 1; до 100 додати 100? Вивчення нового матеріалу Утворення трицифрових чисел Усне виконання завдання № 479. Читання чисел за розрядною таблицею (завдання № 480) Фізкультхвилинка Назвати й записати число (завдання № 481). Закріплення вивченого матеріалу Повторення одиниць довжини Усне виконання завдання № 482. Робота над задачею № 484 Зі слів учнів учитель записує зміст задачі в таблицю. Кількість Час роботи Загальна деталей за 1 год. кількість деталей 1 токар 4?42 2 токар 3 ? У багатьох задачах йшлося про три взаємопов'язані між собою величини: ціну, кількість, вартість, загальну масу, масу 1 предмета та ін. Сьогодні ми знайомимось із задачею на спільну роботу. Три величини в таблиці теж взаємопов'язані. Якщо 1 токар за годину виготовляє 4 деталі, а другий — 3, то що звідси можна дізнатись? (Скільки деталей він виготовляє разом) А якщо ми будемо знати, скільки деталей вони виготовлятимуть разом за годину, і знаємо, що їм треба виготовити 42 деталі, про що тепер можна дізнатись? (Скільки часу вони працюватимуть разом) Запис розв'язання задачі на дошці й у зошитах. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1956 | |
Птахи |
Дива природи. Редагування текстів |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Що може комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |