УРОК 64 Тема. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин Мета: ознайомити з новою одиницею довжини; провести творчу роботу над задачею. Обладнання: таблиця «Одиниці довжини», картки для усної лічби. ХІД УРОКУ Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання У вправі 534 учні називають найдовшу і найкоротшу ланки ламаної лін ії та їх довжини. Задача № 535. Учитель записує три числа, серед яких учні знаходять відповідь задачі: 3 рейси; 9 контейнерів; 9 рейсів. Усні обчислення Повторення одиниць довжини. Скільки сантиметрів в 1 м? Скільки сантиметрів в 1 дм? Скільки міліметрів в 1 см? Скільки міліметрів в 1 дм? Порівняйте вирази: 1 мм і 1 см; 12 дм і 120 см; 1 м 3 см і 13 см. Перетворити складені іменовані числа на прості: 4 м 7 дм = ? дм; 5 м 03 см = ? см; 7 см 9 мм = ? мм. Одна смужка має довжину 3 см, а друга — 6 мм. У скільки разів перша смужка довша за другу? Математичний диктант. Число 200 збільшити на 200, 20, 2. Число 662 зменшити на 60, 600, 2. Різницю чисел 509 і 9 збільшити на 200. Суму чисел 799 і 1 зменшити на 400. Різницю чисел 536 і 30 зменшити на 500. Різницю чисел 742 і 700 зменшити у 6 разів. Гра «Комп'ютер». Практична робота за завданням № 536 Записати в метрах і сантиметрах. 500 см = ? м ? см 503 см = ? м ? см 533 см = ? м ? см 720 см = ? м ? см Поставити знак, пояснити свій вибір (завдання № 540). Самостійна робота Розв'язання прикладів № 541. Взаємоперевірка відповідей. Фізкультхвилинка Вивчення нового матеріалу Пояснення нового матеріалу Уявіть собі відстань між нашим містом й іншим. Чи зручно буде вимірювати цю довжину метром? Для вимірювання великих відстаней користуються більшою мірою — кілометром. 1 км = 1000 м Первинне закріплення Скільки метрів у 1 км? У 2 км? Скільки кілометрів становить відстань у 1000 м? У 3000 м? Робота над задачею № 537 Закріплення вивченого матеріалу Самостійна робота (задача № 538) 9 м Обчислення за малюнками 7 м Скільки метрів пробіжить заєць за 8 секунд? А білочка? На скільки метрів більше пробіжить зайчик, ніж білочка? 3.Вибрати з поданих виразів ті, що є розв'язанням задач № 543. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1383 | |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Доброта - це частина нас |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл... |
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі... |
Всього коментарів: 0 | |