УРОК 57 Тема. Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду Мета: ознайомити з прийомами утворення другої сотні; ознайомити з назвами круглих сотень; опрацювати розв'язання задачі, що містить знаходження невідомого зменшуваного. Обладнання: палички для утворення числа, таблиці для усної лічби, картки чисел. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Завдання для опитування Назвати число, в якому 1 сотня, 3 десятки, 6 одиниць; 1 сотня, 2 десятки; сотня і 8 одиниць. Назвати попереднє число для 131; наступне для числа 129. Назвати «сусідів» чисел 170, 189, 151. Індивідуальна робота за картками Записати «сусідів» числа 138, 100. Знайти значення виразу а : Ь, якщо а = 64, Ь = 8. Обчислити. 81 : 9 : 3 72: 8 + 54 : 9 64 : 8 ■ 4 72: (2820) Робота з числами Вставити пропущені числа. 111114 ... 116120 ... Полічити від 95 до 105, від 157 до 165. Полічити десятками від 70 до 120, від 150 до 190. Розкласти на розрядні доданки числа: 83, 127, 107, 190. Обчислити приклади. 100 + 8 100 + 60 + 1 100 + 20 100 + 70 100 + 40 + 7100 + 2 5.Робота з таблицею розрядів. Прочитати числа, записати їх. Сотні Десятки Одиниці 10 4 14 0 19 5 19 9 Скільки в числі 199 сотень, десятків, одиниць? Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя (за завданням № 474) Ми навчились лічити і читати числа до 200. Кожне наступне число ми одержували способом додавання одиниці до попереднього числа. Таким способом можна лічити до 300, 400, 500 і т. ін. Але це забере багато часу. Далі будемо утворювати числа із сотень, десятків і одиниць. Одноцифрові числа від 1 до 9 назвемо числами першого розряду; 10, 20 ... 90 — числами другого розряду, а до чисел третього розряду належать ті, що складаються з 1, 2,. 9 сотень. Робота з рівностями (завдання № 474) Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Коментоване письмове виконання завдання № 476 Розв'язання задачі № 475 Вправа на закріплення знань про сотні, десятки, одиниці Записати число, яке утвориться, якщо до 199 додати 1. До 500 додайте 300. 4 пучки по 10 паличок — яке це число? Яке число утворять 4 пучки по 2 сотні паличок? Підсумки уроку Домашнє завдання № 477, 478. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1912 | |
Бережливе ставлення до природи |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Всього коментарів: 0 | |