Показано матеріалів: 511-520
|
УРОК 76 Тема. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд Мета: ознайомити з прийомом додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; опрацювати розширену задачу на зведення до одиниці. |
|
УРОК 75 Тема. Контрольна робота Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
|
УРОК 74 Тема. Розв'язання прикладів і задач на вивчені випадки арифметичних дій Мета: повторити прийоми додавання й віднімання; опрацювати розв'язання задачі на зведення до одиниці; розвивати увагу, кмітливість. |
|
УРОК 73 Тема. Додавання й віднімання виду 230 + 70, 200 60. Дії з величинами Мета: ознайомити з вказаними прийомами додавання й віднімання; удосконалювати вміння виконувати дії з величинами. |
|
УРОК 72 Тема. Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел Мета: розглянути різні способи віднімання круглих трицифрових чисел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка. |
|
УРОК 71 Тема. Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел Мета: розглянути різні способи додавання круглих чисел; опрацювати розширену задачу на спосіб зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 69 Тема. Усне віднімання виду 670 — 420 Мета: пояснити спосіб обчислення прикладу на віднімання вказаного виду; опрацювати складену задачу; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 70 Тема. Додавання й віднімання виду 430 + 50, 200 + 6040, 20 + 640, 760 400, 760 40 Мета: пояснити прийоми обчислення прикладів на додавання й віднімання вказаного виду; опрацювати складену задачу; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 68 Тема. Додавання виду 520 + 350 Мета: пояснити спосіб обчислення прикладів на додавання вказаного виду; розв'язати задачу на три дії з опорою на короткий запис. |
|
УРОК 67 Тема. Додавання й віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці Мета: формувати вміння виконувати додавання й віднімання круглих сотень і круглих десятків; проаналізувати розв'язання задачі на три дії. |