УРОК 67 Тема. Додавання й віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці Мета: формувати вміння виконувати додавання й віднімання круглих сотень і круглих десятків; проаналізувати розв'язання задачі на три дії. Обладнання: картки для усної лічби й для індивідуальної роботи. ХІД УРОК I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Якою буде відповідь задачі № 563, якщо один теплохід пройде 30 км, а другий — 60 км? Усні обчислення Доповнити до 100 числа: 50, 70, 80, 20, 10, 40. Зменшити на 40 числа: 40, 100, 140, 110, 120, 130. Гра «Знайди пару». ( 120(11030 ) 3)Індивідуальна робота за картками. Картка 1 90 + 70 170 80 600 400 Периметр трикутника 140 см. Одна з його сторін дорівнює 30 см, друга — 60 см. Знайти довжину третьої сторони. Картка 2 780 80 130 90 345 40 5 На спортивному майданчику було 8 дівчаток, а хлопчиків — на 3 більше. Скільки всього дітей грало на спортивному майданчику? (150 + (200 120) 3. Самостійна робота (приклади № 565) II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота Розв'язати задачу. На верстаті за 8 годин виготовляють 16 м тканини. Скільки метрів тканини виготовлять на цьому верстаті за 6 годин? Прочитати задачу № 566. Розглянути короткий запис у таблиці. З'ясувати, чим вона відрізняється від попередньої, порівнявши таблиці. Скласти план розв'язання задачі. Порівняти його з планом у підручнику. Записати розв'язання задачі. Аналіз задачі № 567 Колективне розв'язання задачі № 568 Підсумки уроку Домашнє завдання № 569, 570. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1528 | |
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл... |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Школа ввічливості. Гостини |
Всього коментарів: 0 | |