УРОК 70 Тема. Додавання й віднімання виду 430 + 50, 200 + 6040, 20 + 640, 760 400, 760 40 Мета: пояснити прийоми обчислення прикладів на додавання й віднімання вказаного виду; опрацювати складену задачу; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів. Перевірка домашнього завдання Серед відповідей домашніх прикладів на дошці знайти й підкреслити ті, які є неправильними. 850, 340, 350, 150, 100, 200, 860, 1000, 990, 680, 890. Який вираз підходить до розв'язання задачі № 587? (18 : 6 + 5) ■ 8 18 : 6 + 5 ■ 818 : 6 ■ 8 + 5 Усні обчислення Математичний диктант. Суму чисел 330 і 440 зменшити на 50. Різницю чисел 600 і 200 зменшити на 100. Добуток чисел 5 і 8 збільшити на 200. До числа 230 додати суму чисел 80 і 70. У дітей було 18 жолудів. Кожні 3 жолуді вони поміняли на 4 каштани. Скільки каштанів дістали діти? (24) Гра «Пошта». Вкласти «листи» у конверти. --ЛВ--лв--Лв--лв--лв 420( 860 ) ( 130( 990 ) ( 400( 170 ] 150 +47 340710 +110 +570 +690 520 250150310420 3.Усні опитування Довжина прямокутника 12 см, ширина — 8 см. Чому дорівнює периметр цього прямокутника? Порівняйте суму чисел 400 і 150 та суму чисел 330 і 130. Обчислити: 540 + (80 + 70). У господарки було 100 гривень. Вона купила за 30 гривень туфлі й спідницю за 70 гривень. Скільки грошей залишилось у господарки? Вивчення нового матеріалу Підготовча робота за завданням № 588 Робота за таблицями завдання № 589 — З'ясовуємо, що у першому прикладі в другому доданку немає десятків. Отже, треба додати 400 і 500, а потім до результату додати 30. У другому прикладі в другого доданка немає сотень. Отже, треба додати 30 і 50, а потім результат додати до 400. Аналогічне пояснення — у прикладах на віднімання. Коментоване розв'язання прикладів № 590, 591 Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Робота над задачею № 592 Слід звернути увагу учнів на те, що першого дня прийшло 470 відвідувачів, і це на 120 осіб більше, ніж другого дня. Отже, другого дня прийшло на 120 осіб менше. Якою дією слід знаходити, скільки відвідувачів прийшло другого дня? Чому? Фронтальна робота: розв'язання задачі № 593 Задача з логічним навантаженням № 594 Підсумки уроку Домашнє завдання № 595, 596. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1384 | |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Культурні рослини рідного краю |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Всього коментарів: 0 | |