💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел

УРОК 71

Тема. Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел

Мета: розглянути різні способи додавання круглих чисел; опрацювати розширену задачу на спосіб зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: креслення для перевірки домашнього завдання, картки для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Показати на кресленні, якою була відстань між автобусами за годину, вказати число.

I 60 км/ч I I 70 км/ч і

280 км

2) Замінити число 150 на число 230, усно розв'язати задачу № 596 з новими даними.

Усні обчислення

Гра «Естафета».

1-й ряд 2-й ряд 3-й ряд

790 270880 360 570 330

430+ 540 150 +440630+210

63 : 9 + 09 : 3 + 025 : 5 0

х + 110 = 380240 + х = 490890 х = 360

Завдання для опитування.

Обчислити: 670 30; 670 300; 530 + 400 20.

На 50 грн. покупець купив 5 сорочок, по 7 грн. кожна, і стільки ж майок. Скільки коштує майка?

Представити число 357 на суму розрядних доданків.

Обчислити значення виразу 580 с, якщо с = 80, 500, 40, 300. Обчислити: 1 кг — 300 г; 1 м — 40 см; 1 м — 5 дм; 3 дм + 4 см. Індивідуальна робота за картками Картка 1 Обчислити: 280 30, 340 + 50, 340 + 500.

У мотку було 450 г шерсті. Після того, як мати зв'язала шарф, у неї залишилось 30 г. Скільки грамів шерсті пішло на шарф?

Картка 2

Обчислити: 890 360 + 110, 500 200 + 400, 570 230 + 360.

У саду посадили 190 яблунь, а вишень на 70 дерев менше. Скільки вишень посадили у саду?

Фронтальна робота за завданнями № 601, 597

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу Аналіз завдання № 599 Порозрядне додавання круглих чисел.

Послідовне додавання круглих трицифрових чисел: спочатку до круглого числа додають сотні, а потім — десятки.

Заміна круглих трицифрових чисел десятками. 2. Коментоване обчислення прикладів

240 + 130 420 + 360

III. Закріплення вивченого матеріалу

Самостійна робота Розв'язання прикладів № 598.

Робота над задачею № 600

Скласти задачу.

Скласти колективний план розв'язання задачі.

Самостійно записати розв'язання в зошитах.

Зміна питання: якою була б відповідь, якби учень і майстер виготовляли за годину однакову кількість деталей?

Завдання на розвиток уваги й мислення Малювання за командою вчителя

IV. Підсумки уроку

Учні працюють з олівцями в зошитах, учитель дає команди. Якщо учень креслить правильно, виходить силует рибки.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 1325 | Рейтинг: 0.0/0
Урок-узагальнення. Вікторина
Жива і нежива природа. Що належить до природи
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання
МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО СОНЕЧКО
МУЗИКА ВЕСНИ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]