Показано матеріалів: 491-500
|
УРОК 97 Тема. Множення й ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Множення одноцифрового числа на розрядне Мета: пояснити прийоми множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число; опрацювати задачі на 2 і 3 дії. |
|
УРОК 96 Тема. Ділення виду 80 : 8, 700 : 7 Мета: пояснити прийом знаходження відповіді на вказані випадки ділення; формувати вміння пояснювати розв'язання задачі на дві дії; вправляти учнів у складанні рівностей за текстовою умовою. |
|
УРОК 94 Тема. Множення чисел 10 і 100. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків Мета: пояснити правила множення чисел 10 і 100; опрацювати розв'язання оберненої задачі за поданим планом. |
|
УРОК 93 Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль Мета: пояснити правило ділення нуля; обґрунтувати, чому на нуль не можна ділити; опрацювати задачу, яка містить суми трьох і двох доданків. |
|
УРОК 92 Тема. Ділення на 1. Ділення рівних чисел Мета: пояснити правило ділення на 1 і ділення рівних чисел; опрацювати розв'язання задачі на три дії за поданим планом та задачі на знаходження периметра прямокутника. |
|
УРОК 91 Тема. Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1 Мета: формувати знання про правила множення чисел 0 і 1 та множення на 0 і 1; вправляти учнів в обчисленні виразів, які містять множення з числами 0 і 1. |
|
УРОК 90 Тема. Контрольна робота № 6 Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
|
УРОК 89 Тема. Письмове додавання й віднімання (сумісні дії) Мета: показати зразки записів сумісних дій; опрацювати розв'язання задачі двома способами. |
|
УРОК 88 Тема. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел у випадку кількох доданків Мета: формувати вміння виконувати письмове додавання трицифрових чисел у випадку додавання кількох доданків та правильно формулювати відповідні записи доданків; опрацювати задачу, яка містить суми трьох або двох доданків. |
|
УРОК 87 Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи) Мета: з'ясувати особливість письмового віднімання трицифрових чисел з двома переходами через розряд; опрацювати ускладнену задачу на знаходження невідомого доданка; виконати практично завдання на побудову квадрата і прямокутника з однаковим периметром. |